30 lipca 2017

Trzy pola


miałem te fazy na zamach 
- pow! w skroń - 
tego dość mam.


6 komentarzy:

  1. Pola to coś, co kocham oglądać, szczególnie jadąc w jakąś dłuższą trasę:) Piękne fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mam tak samo. Chociaż jak jechałam nad morze to urzekly mnie też lasy przez które przejeżdżaliśmy. Ale jednak ta przestrzen, ktora sie rozciąga, szczególnie o tej porze roku, robi wielkie wrażenie.
      Super!

      Usuń
  2. Fajne, ale mieszkać w takim polu bym nie chciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak widać po zdjęciach - znajdują się amatorzy :)

      Usuń
  3. Uwielbiam pola. Bardzo ładne ujęcia. <3

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?