26 kwietnia 2017

Malinowa róża


wybaczyć - to zakochać się 
ostatni dzień przed śmiercią.





13 komentarzy:

  1. Tak śliczna ja róża,tak piękna jak ona,tak dostojna a czasem jest jak ja,niedoskonała ? Jakie to piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róża to bardzo wrażliwy kwiat :)

      Usuń
  2. uwielbiam róże rosnące w ogrodzie czy chociaż doniczce, nie przepadam natomiast za ściętymi z kwiaciarni, szczególnie przystrojonymi w kokardę itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże są przepiękne :) Chyba moje ulubione kwiaty.

    OdpowiedzUsuń

  4. perkusja i stare wiersze i stara proza. Setki rysunków. Dziesiątki obrazów. Jak to na strychu, tajemnice bo rzeczy czasem niepamiętane już .Wyjęłam swe ciało z wanny w której mnóstwo gorącej wody i piany z czegoś co się spieniło i dało miły zapach. Pani, mnie odwiedziła gdy ja zatopiona we własnych myślach, własnych radościach. Przepraszam ,że nie ugościłam tym właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat o wybaczeniu daje do myślenia, a piękna róża tylko podkreśla jego znaczenie. Ładny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Zakochać się na dzień przed śmiercią i całą wieczność zakochaną być ten pierwszy dzień jak pierwszy raz. To może być raj. Tak może wyglądać.Tak bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze bardzo ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?