26 marca 2017

Las


co byś robił, 
gdybyś się nie bał?









9 komentarzy:

  1. Świetne, bardzo lubię takie zdjęcia. Fajny cytat. Gdybym się nie bała, zrobiłabym wiele rzeczy, na które się teraz nie odważę. Ale może kiedyś pokonam strach, lęk i uda mi się?
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Mam nadzieję, że uda mi się pochodzić po lesie w najbliższym czasie. Gdy mieszka się w mieście, dopiero zaczyna się doceniać uroki natury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! Piekna natura! Chetnie bym się przeniosła do takiego lasu chco na chwileczkę Polazic i pomyslec w ciszy z nutka strachu która gdzies tam zawsze w duszy czyha Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Hej! idem w las – piórko się mi migoce!"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne, chciałabym tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :D Już widać i czuć wiosnę ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Już mi się marzy , żeby można było iść na długi spacer i było taaak cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Przywołuje wspomnienia mojego domu, w którym nie byłam od września :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecie i czwarte od dołu najbardziej przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?