22 stycznia 2017

Zapalniczka


na życia plany mam Vanish, 
ten świat ma wiele granic.




16 komentarzy:

  1. Bardzo stylowa, pierwsze zdjęcie super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja koleżanka lubuje się w oryginalnych zapalniczkach, pewnie ta też przypadłaby jej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna zapalniczka, Zippo ogólnie mają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można zobaczyć jakieś Twoje prace? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunków niestety nigdzie nie publikuję. Trochę wstyd. :)

      Usuń
  5. Pomysłowe i stylowe, można nią wyrazić siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie palę więc nie posiadam zapalniczki, ale strasznie fajne są tego typu :D Kiedyś kupiłam tacie i jest bardzo zadowolony ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy obiekt. ;) Szkoda, że nie uchwyciłaś w momencie, gdy jest zapalona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że takie gadżety nie są mi już potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Grafika na zapalniczce jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo mam podobną :D Tylko raczej przydaje mi się jedynie do zapalania świeczek w pokoju.
    Ale zostanę u ciebie na dłużej :)
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko jedną zapalniczkę w domu.. I na domiar złego się zgubiła. Ostatnio jak brakowało prądu w mieście to musiałam użyć zapałek.. Poczułam się jak dziewczyna z zapałkami. Tylko z tą różnicą, że ta dziewczynka z zapałkami chociaż dobrze umiała z tego korzystać..
    Ale o dziwo nie spaliłam domu. Jest nadzieja dla mnie :D
    Zapalniczka bardzo ładna..

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kiedy pierwszy raz usłyszałam "klik" zapalniczki Zippo, a mówię tu o filmach nie na żywo zawsze chciałam taką mieć. Choć jako osoba niepaląca jakoś tak mi głupio wydać 2 stówy na zapalniczkę. A znowu specjalnie nie zacznę palić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tutaj bardzo podoba mi się faktura zapalniczki i jej kontrast z powierzchnią, na której leży. Rysy widoczne na ostatnim zdjęciu czynią ten przedmiot niezwykłym, nadają mu charakteru.

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?