14 grudnia 2016

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część piętnasta

dzień dobry, 
że tak pozwolę sobie skłamać.
*
Do niektórych z tych fotografii mam naprawdę duży sentyment. To kolejna porcja zdjęć, których dotychczas nie publikowałam, bo szkoda dodawać post z dwoma fotografiami, które nie pasują do niczego innego, prawda?


/ robaczek /

/ krople na monitorze /

/ sandomierz /

 / kościół /

 / robaczek 2 /

/ sandomierz - rynek /


 / jezioro /

/ kościół 2 /

 / trip /

 / jezioro 2 /

15 komentarzy:

  1. Podobają mi się zdjęcia robaczków - osobiście rzadko mi się zdarza uchwycić tak małe owady ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Robaczek drugi jest supcio <3 I pierwsze zdjęcie Sandomierza podoba mi się. Masz w planach jakis post swiąteczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stricte świąteczny raczej nie, ale kilka z zimowymi zdjęciami chyba wpadnie :)

      Usuń
  3. Sandomierz jest bardzo urokliwy. Super zdjęcia. To z samochodem też szczególnie przykuwa wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ornamenty przy tym kościele :) Mnie też się bardzo podobają zdjęcia robaczków, mimo iż nie przepadam za takimi zwierzakami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Robaczki super, a to jezioro wygląda jak rzeka przy jakieś dżungli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robaczkowe zdjecie - najlepsze. Masz smykałke do fotografii

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z robaczkiem jest moim ulubionym! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Czekam na kolejną porcję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandomierz odwiedziłam w tym roku. Zdjęcia oddają jego urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, pierwszy robaczek mnie wystraszył.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie kościoła przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zateskniłam za latem !!! Bardzo lubie takie zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?