7 grudnia 2016

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część czternasta

czy jestem próżny? 
pewnie trochę tak, 
bo lubię dobre ciuchy i rap. 
*
Do niektórych z tych fotografii mam naprawdę duży sentyment. To kolejna porcja zdjęć, których dotychczas nie publikowałam, bo szkoda dodawać post z dwoma fotografiami, które nie pasują do niczego innego, prawda?

/ zachód /

/ dokarmianie gołębi w Sandomierzu / 

/ cytaty /

 / stok latem /

/ glorietka /

 / niebo /

 / strumień /

 / lato-jesień /

 / panorama /

 / lato /

16 komentarzy:

  1. O jej, co za widoki! I jak mam wybrać jeden ulubiony? Pierwsze zdjęcie - cudo, glorietka - cudo, niebo - cudo! Cytaty - cudo! I jeszcze zauważyłam ładną bransoletkę. ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te zdjęcia i chyba nawet podobają mi się bardziej niż jak jest wiele zdjęć o tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kadry robisz. Kiedyś myslałem, że do robienia zdjęć to nie trzeba nic umieć, wystarczy pstrykać. Ale się myliłem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się zdjęcia nieba - są magiczne! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato i lato-jesień *.* wielbię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno zdjec pobralam sobie, gdyz jest ciekawym przykladem architektury, ktory byc moze kiedys sama narysuje. Piekne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie kochane Ci z rączki jedzą :) mój kolega boi się gołębi i szczerze nie rozumiem jak to możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ;) Masz do tego smykałkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcia. Szczególnie podobają mi się zdjęcia nieba :)
    Ja też zapisuję ciekawe cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kadry :) I masz cudownego instagrama! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie spodziewałam się, że ktoś stąd go odwiedza :)

      Usuń
  11. ale piękne zdjęcia :) ile cytatów, wow :D Fajne to zdjęcie z gołębiami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachody słońca są prześliczne...

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?