30 listopada 2016

Jasna róża



ja nie oceniam ludzi, 
ale zło wyrządzone za życia i tak wróci.


11 komentarzy:

  1. Przepiękne są te róże, chyba najładniejsze z dotychczasowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsza! Drugie zdjęcie ujęło mnie najbardziej. Cudowna. Kocham róże, no to moja słabość do tych kwiatów tutaj wychodzi. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kwiaty, pierwsze zdjęcie magiczne :)
    a cytat również przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor też mi się strasznie podoba:) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie pierwsze zdjęcie przez ten melancholijny, niebieskawy podton... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się zatęskniło za ogrodem pełnym kwiatów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Do fotografii masz niewatpliwie talent <3

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?