2 października 2016

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część trzynasta.

nie szukam niczego na siłę, 
by potem nie żałować, że znowu to zgubiłem.
*
Do niektórych z tych fotografii mam naprawdę duży sentyment. To kolejna porcja zdjęć, których dotychczas nie publikowałam, bo szkoda dodawać post z dwoma fotografiami, które nie pasują do niczego innego, prawda?

/ kościół po drodze do Sandomierza / 

/ niebo /

/ sandomierska architektura /

/ polne kwiaty /

/ stokrotki /

/ zielono /

/ rzeka /

/ polne kwiaty 2 /

/ polne kwiaty 3 /

/ ostrzeżenie /

20 komentarzy:

  1. Zdjęcia są przepiękne!! :) bardzo klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) Najbardziej mnie urzekły stokrotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebo i kwiaty polne mnie urzekły, ale i reszta jest ok. Świetny cytat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, piękna polska przyroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, pogawędki pogawędkami, ja wcale nie zamierzałam z nią gawędzić - pytanie 'how are you?' jest totalnym standardem, a pytanie 'czy chce pani zjeść czy tylko walnąć parę drinów?' też jest raczej nieuniknione xd ja wiem, komuś się spieszy, nie chce się gadać, nie każdy jest też tak pozytywnie nastawiony do życia jak ja, ale mimo wszystko - mogła poczekać dwie sekundy aż skończę jej zadawać pytanie, przecież i tak bym jej przyniosła to menu -.- ech.

      Usuń
    2. Oczywiście, nie miałam na myśli tego, że zajmowałaś jej czas czy byłaś nachalna. Powinna zachować chociaż resztki kultury... Co za kobieta!

      Usuń
  5. Cóż czemu by i nie dodawać i tych dwóch? Twój blog, Twoje prawa ;)
    A fotografie są bardzo klimatyczne postaram się wziąć je dzisiaj w swoich myślach na uczelnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty polne piękne :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ładnie I zielono. Tesknie za taką trawą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie zdjęcie jest moim zdaniem najlepsze. Dobry kadr, jeszcze lepsze światło...i technicznie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia super, najbardziej podobają mi się kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótko tu jestem, a dokładnie drugi raz odwiedzam bloga i ponownie zachwycam się kolorami zdjęć, naprawdę są świetne. Czasami wystarczy coś zwykłego by inni zauważyli coś niezwykłego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się drugie "niebo".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zdjęcia ładne <3 Bardzo mi się podoba zdjęcie chabrów, ale to chyba też dlatego, że lubię te kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia sa cudowne. Po prostu masz talent i charyzmę do fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Światło na pierwszym zdjęciu jest niesamowite - pamiętasz może, o której godzinie zrobiłaś to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?