22 sierpnia 2016

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część dwunasta.

życie marzycieli wiesza
*
Do niektórych z tych fotografii mam naprawdę duży sentyment. To kolejna porcja zdjęć, których dotychczas nie publikowałam, bo szkoda dodawać post z dwoma fotografiami, które nie pasują do niczego innego, prawda?


(podłoga w sandomierskiej piekarni)


(wiatraki)

(pejzaż)

(nike air max 90)

 (sandomierski gołąb)

 (wiatraki 2)

 (polne kwiatki)

 (biała róża)

 (jakieś kwiatki na sandomierskim rynku)

(sandomierski gołąb 2)

32 komentarze:

  1. Biała róża skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kwiatki wyrastające z chodnika jeśli dobrze widzę ;)

      Usuń
  2. Sandomierz to bardzo sympatyczne miasto. Polecam odwiedzenie zbrojowni rycerskiej, gdzie można się przebrać w zbroję! :D
    Podoba mi się pierwsze zdjęcie z wiatrakami i fioletowe kwiatki na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i szablon też przypadł mi do gustu :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Air max 90 zawsze w modzie sama też je mam :) Polne kwiatki te zdjęcie ma w sobie coś...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta podłoga kojarzy mi się z Alicją z Krainy Czarów, sama nie wiem dlaczego :)
    Popracuj trochę nad balansem bieli, np. w "kwiatkach na sandomierskim rynku" jest zdecydowanie zbyt fioletowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za radę! Wezmę to pod uwagę :)

      Usuń
    2. Moim zdaniem to właśnie ten fiolet jest w tym zdjęciu taki piękny, szkoda się go pozbywać:)

      Usuń
    3. Dla każdego coś innego :)

      Usuń
  6. Kwiatki na sandomierskim rynku bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Kwiaty na rynku mnie zauroczyły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. łono natury, pejzaże to najpiękniejsze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te zdjęcia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedostatnie i zdjęcie z wiatrakami najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam w Sandomierzu, ale często tam bywam. :)

      Usuń
  12. Uwielbiam zdjęcia wiatraków, u mnie za miastem jest ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna podłoga! Fajne ujęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podłoga z pierwszego! niby nie zygzaki, ale i tak pierwsze skojarzenie z twin peaks

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się to zdjęcie z kwiatami na rynku, cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia z kwiatami bardzo ładne. A te z wiatrakami też robią wrażenie. Ciekawą podłogę mają w tej piekarni ;D.

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia naprawdę zróżnicowane, czasem dobrze taki zobaczyć zwykły świat, który gdzieś tam jest poza komputerem

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatki na sandomierskim rynku podobają mi się najbardziej - wyglądają, jakby wyrosły znikąd, spomiędzy płyt chodnikowych, na przekór miejskiej rzeczywistości. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podłoga niby fajna ale nieco illuminati a to zło. Buty całkiem mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?