28 sierpnia 2016

Delikatna biała róża.


zawsze? jeszcze gorzej:
zawsze się bałem.



15 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, wspaniale uchwyciłaś kolory, szczególnie podoba mi się ostatnie, gdzie widać z bliska bordowe gałązki, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia pięknych kwiatów :) Uwielbiam róże <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam białe róże, właśnie za delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chyba nie lubię róż. Wydają mi się chyba zbyt zwyczajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam róże. Moje ulubione to czerwone, ale białe też są śliczne. Dobre ujęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty oraz wspaniałe ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie magiczne. Piękne kwiaty, delikatne, nostalgiczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne kwiaty , cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia <3 Uwielbiam róże :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor róży, o wiele ładniejsza niż pospolita czerwona:)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie mi się strasznie podoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna...Chociaż nie przepadam za różami ta mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kawałek zielska i klimatyczne zdjęcia. ;D
    Trochę mi przeszkadza ucięte pół kwiatka na dole w trzecim zdjęciu i drugie nieco krzywo wykadrowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje zdjęcia są świetne!!! ;) ♥
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: http://art-luna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?