27 lipca 2016

Wiążę koniec z końcem - sneakerhead.

nie pomogło mi to - wcale, świat wokoło psułem w szale, 
do spokoju z każdym dniem miałem tylko coraz dalej.
*
Uwielbiam buty Nike, lubię ładne kompozycje i bez robienia zdjęć nie wyobrażam sobie życia. Jak połączyć sneakerhead'a, estetkę i fotografa w jedną całość? Zapraszam do prac znajdujących się poniżej, ponieważ mogą wpaść Wam w oko! :)
*

Moimi pierwszymi butami z tej firmy były halówki do piłki nożnej. Czasy, kiedy jeszcze trenowałam ten sport ( V klasa podstawówki) wspominam zawsze z uśmiechem, a te buty są do tego jednym z powodów.
(płyta: eldo "chi", buty: nike mercurial vapor, telefon: sony xperia e3)

W szóstej klasie podstawówki przechodziłam też fascynację deskorolkami. Lubiłam oglądać różne tricki, sama też kilka umiałam wykonać. Do tego celu dzielnie służyły mi kolejne "najki" - pierwsze z tej firmy buty na co dzień o kolorze łyżwy, który pięknie prezentował się przy jeździe na desce.
(płyta: popkiller "młode wilki 2013", buty: nike renzo) 

Miłość do deski trwała jeszcze kilka chwil, a miłość do butów z Nike rosła w oczach. Owocem tego nie mogło być nic innego, jak kolejne buty - znów do deski, znów podobny model, znów ciekawy kolor łyżwy.
(płyta: pezet "radio pezet", buty: nike renzo 2)

Chociaż wszystkie poprzednie pary "najek" były wygodne, postanowiłam spróbować czegoś wygodniejszego. Zawsze myślałam o tym, jak noszą się takie typowe buty z wykorzystaniem siatki - do biegania. Gdy zobaczyłam w sklepie te poniżej, jeszcze w klasycznej kolorystyce, mogłam je tylko brać!
(płyta: bezczel "słowo honoru", buty: nike flex experience, telefon: sony xperia e3, zegarek: perfect)

Parę lat później furorę zrobił jeden z modeli butów firmy Nike. Nie mogłam się im oprzeć, jednak postawiłam na coś nieco odważniejszego - tą kolorystyką oddałam hołd barwom klubowym mojej ulubionej drużynie, jeśli chodzi o piłkę nożną.
(płyta: eldo "eternia", buty: nike air max 1, książka: tomasz ćwiąkała "borussia dortmund")

Kiedy żółto-czarne cudeńka powoli zaczęłam "zachodzić" na śmierć, zdecydowałam się na kolejny zakup. Model z poduszką bardzo mi się spodobał, więc nabyłam kolejną parę. Tym razem czerwień i biel dyktowane są moją sympatią dla Reprezentacji Polski (też w nogę!).
(płyta: paluch "lepszego życia diler", buty: nike air max 90, słuchawki: samsung)

Para za parą... Leciało z górki. Zakochana po uszy, kupiłam kolejne "najki". Tęskniąc za piękną, klasyczną kolorystyką tego siatkowego modelu, zechciałam go przenieść na coś nowego. I się udało!
(płyta: w.e.n.a. "nowa ziemia", buty: nike air max 90 flash, książka: katarzyna bonda "florystka", słuchawki: sony)

Ostatnią (na chwilę pisania tego postu) parą, jaką posiadam, są buty o przecudownym kolorze piasku. Jest to odcień, o którym jedynie marzyłam dniami i nocami, ponieważ o spełnieniu tej zachcianki decydowała ich cena. W końcu udało mi się przełamać tę barierę... I są!
(płyta: zeus "zeus. nie żyje", buty: nike air max 90 premium suede, kalendarz: artsezon)

36 komentarzy:

  1. ja najacze mam jedne, biało-miętowe air maxy i chyba jednak zrobiłam błąd, bo nie mogę doczyścić już tej białej siateczki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo mam z tymi czerwono-białymi 90-tkami... Niestety, taki już chyba nasz los. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie podobierałaś dodatki do zdjęć i super to wygląda :) Nigdy nie miałam butów firmy Nike, ostatnio zakupiłam jakieś Adidasa, ale i tak najczęściej śmigam w zwykłych trampkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że jesteś stałą w uczuciach kobietą, jak już coś się Ci spodoba to trwasz przy tym do końca

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się butki na niskim obcasie srednio podobają:D wolę obcasy:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu wiedziałam, że to Ty! i Twój instagram, jest cudowny!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję! Jest mi bardzo miło to słyszeć. :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, fajnie skomponowałaś buty z innymi rzeczami. Ja nigdy nie miałam takich butów, zawsze chodzę w jakiś zwykłych trampkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kompozycje.
    Mam jedne buty nike, bialo niebieskie air force one. Noszę je od gimnazjum - są nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę baleriny, ale zdjęcia świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również kocham Nike! ♥
    Mój ulubieniec: Nike AirMax
    Świetne kompozycje, bardzo mi się spodobały ♥

    Mój blog - KLIK;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham buty nike , planuje kupić za nie długo kolejną pare ;) agaanix143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak czytam o piłce nożnej i deskorolce to widzę moja małą córeczkę w przyszłości. Pewnie będę musiała jej takie buty kupować. Po dziadku tak ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć córci takich zainteresowań! :)

      Usuń
  12. Fajne zestawienia, Bona to jest to ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This a clever and original post, good on you.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super:) te ostatnie moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm...buty nie najgorsze ale nie jest to raczej mój styl ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych zdjęciach! Super pomysł, idealne kompozycje. I świetne buty!
    Ja jednak serduszkiem zostaje przy marce Adidas, chociaż mam i najki i adidaszy :D
    Mogę Ci polecić jeszcze new balance. Są mega wygodne!
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne :) Ciekawy pomysł na posta. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także lubię buty Nike, są naprawdę dobre i wytrzymałe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tylko jedną parę do biegania, ale jestem z nich naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie chyba nigdy nawet nie miałam butów nike:P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio jakoś rzadko sięgam po sportowe buty, ale te czarne Nike całkiem wpadły mi w oko. ;)
    No i niektórzy pokazują swoją historię słowami, Ty pokazałaś nam butami - ciekawe rozwiązanie! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnie trzy zdjęcia ujęły mnie najbardziej, pomysł z kartkami z kalendarza bardzo mi się podoba. Ciekawe ujęcia, dobór przedmiotów daje dużo miejsca do tego, aby się domyślać, jaką jesteś osobą - to bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo oryginalny post musze to przyznac :D nie mam takiego swira na buty ale sobie z mija checia popatrzylam na pare innych szczegolow. ciekawie przedstawilas swoja hsitorie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?