15 maja 2016

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część dziesiąta.

niby tyle gwiazd wokoło - wszystkie zachwycone są sobą, 
tacy, jak ja mogą tylko patrzeć na ich blask, stojąc obok.
*
Doczekałam się jubileuszowego niejako wpisu z tej serii. Powiem Wam, że bardzo ją lubię. Postanowiłam połączyć zdjęcia sprzed dwóch lat, sprzed roku i te całkiem nowe, sądząc po logu. Cała ja. Dzieje się tu wszystko - szum, kolor, sepia... i ślub.





będąc w lesie na wycieczce załapałam się na ślubny plener i chyba... chyba... chyba umiałam uchwycić moment. :)






1 komentarz:

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?