24 lutego 2016

"Kuba" (część druga)

skoro tu nie ma dla nas miejsca, 
to dlaczego widzimy tyle ucieszonych mord?


Obok biografii mojego ukochanego piłkarza nie mogłam przejść obojętnie. Podczas czytania spłakałam się, umarłam ze śmiechu i złapałam kilka chwil refleksji. Książka warta przeczytania bezsprzecznie, nawet dla ludzi nieinteresujących się sportem. Moje ulubione cytaty postanowiłam podzielić na części. To druga z nich. Moim ulubionym zdjęciem jest ostatnie, z tytułem rozdziału. Kocham.














5 komentarzy:

  1. To z godziną stało się dość popularna odpowiedzią ;) "Twoja ostatnia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, lubię wybierać z książek cytaty i zapisywać je w kołonotatnikach. albo to cytaty wybierają mnie, nie wiem. od kiedy zaczęłam czytać książki po angielsku zapisuję ich o wiele więcej, jakby nagle o połowę wzrosły wartości, jakie odnajduję. ale zapisywanie sobie cytatów to również wielka pokusa - zwłaszcza dla kogoś takiego, jak ja - by używać podobnych słów w swoim późniejszym pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam słabość do każdego rodzaju cytatów - z piosenek, książek, wierszy... Taki bzik. :)

      Usuń
  3. byłam ostatnio w empiku, i tak się teraz zastanawiam.. czemu ja nie kupiłam tej książki :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post.Ja nie przepadam za piłką nożną, natomiast bardzo fajne i śmieszne cytaty wybrałaś.Uwielbiam wybierać cytaty z książek .W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?