29 stycznia 2016

Sandomierz - architektura - część pierwsza.

Zdjęcia, które obejrzycie w tym wpisie są najstarszymi zdjęciami z Sandomierza, jakie zrobiłam. Świadczyć o tym może zresztą nawet to logo znajdujące się w rogu każdego zdjęcia i fakt, jak ono się w pewnym momencie zmieniło. :) Tak czy siak - zapraszam. Część pierwsza otwiera to chyba nigdy nie kończące się zestawienie zdjęć ułożonych w porządku chronologicznym. :)


mówiła mi - idź przez życie po prostej, 
a prostsze okażą się dni, 
mówiła mi - życie może być szorstkie, 
a pośpiech najostrzejszą ze wszystkich brzytw.





















5 komentarzy:

  1. Zdjęcia są wspaniałe! Masz bardzo dobre oko. Uwielbiam Twoje spojrzenie na to wszystko, co nas otacza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam, szkoda, że jakoś mało mam ostatnio okazji do zwiedzania polskich miast

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia zwłaszcza te z Twoim odbicie przyciąga wzrok ! Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w sandomierzu i dla mnie jakoś bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda mi się w końcu zawitać do Sandomierza. Czekam na wiosnę i w drogę!

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?