16 października 2015

Zdjęcia z telefonu: I

niedostępna, jak śnieg tego lata, 
padał deszcz, gdy kłamała, że kocha go jak brata.
*
Dzisiaj prezentuję Wam 10 zdjęć, które zrobiłam moim aparatem w telefonie. Nie są one najwyższej jakości, ale mam do nich zwyczajny sentyment i chciałam, by się tutaj pojawiły. Rzadko robię zdjęcia telefonem, ale kiedy już nadarzy się taka okazja to staram się, by były one dobre. Wiem, jak bardzo wyolbrzymione jest to określenie w tym przypadku, ale... :)

Sony Xperia E3










3 komentarze:

  1. fajne są te zdjęcia :)
    ja też mam sporo na telefonie zdjęć, które nie są najlepsze (bo jeszcze z poprzedniego) ale mam do nich ogromny sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie najlepsze! ♥
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?