13 czerwca 2015

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część szósta.

przeznaczenie jest ogniwem, a serce nie sługa, 
czasami dwie różne połowy pasują, jak ulał. 
*
Była zima, mamy wiosnę... A ja w folderze mam pełno jeszcze niepublikowanych zdjęć i to w dodatku z lata 2014 roku! Zawsze z ich dodaniem wybierałam się jak sójka za morze i w efekcie dodaję je teraz. Czas na szóstą, bardzo letnią, kwiecistą i roślinną część! :)

/ łąka /


/ liście brzozy/


/ polny kwiatuszek /


/ polne trawy /


/ stokrotka /


/ pszczółka /


/ motyl /


/ fioletowo! /


/ koniczynki /


/ stokrotka 2 / 


8 komentarzy:

  1. Świetne są te zdjęcia, można wiedzieć jakim aparatem je robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, kiedyś uwielbiałam fotografować przyrodę i różne małe istotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :) Czekam na kolejną partię zdjęć

    No niestety białe buty się bardzo szybko brudzą, ale dla nich to mogłabym je czyścić nawet bardzo często :) Polecam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i prześliczny nagłówek :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! :)
    pierwsze chyba najbardziej mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?