27 czerwca 2015

Wraz z wakacjami wracam do gry!

jak padał na ziemię, czasu mu zostało niewiele, 
żeby pomyśleć, kto był jego przyjacielem.
*
Ten rok szkolny był dla mnie naprawdę intensywny. Dopiero zaczęłam liceum, ale po drodze napotkałam na kilka osobistych problemów, przez które ten start nie był startem wymarzonym. Nowa szkoła jednak postawiła przede mną nowe wymagania, którym musiałam sprostać. Chcąc tego czy nie.


Nic zatem dziwnego, że szkoła pochłonęła mój czas w znacznej części, a wszelkie pasje musiały poczekać. Odbiło się to przede wszystkim na czytaniu książek i fotografii, nad czym bardzo ubolewam. Spore zaległości zrobiłam sobie także na polu blogowym, nad czym również srogo płaczę, jednak wraz z wakacjami wracam do gry!


W ostatnim czasie nie publikowałam tutaj nic porywającego, a moje posty były dosyć zdawkowe i czuć można było w tekście wymuszenie, z którym go pisałam. Niestety, ale dręczące mnie wyrzuty sumienia, by jednak nie zostawiać Was o niczym w połączeniu z totalnym brakiem czasu dawały w efekcie jakieś strzępki postów.


Wpisy w najbliższym czasie będą urozmaicone, mam nadzieję, że dla Was ciekawe, poparte według mnie dobrymi fotografiami. Jestem z nich zadowolona, a także noszę w sobie nadzieję, że i Wy z tego mojego jako-takiego powrotu się ucieszycie. Zaczynamy? Zaczynamy!


5 komentarzy:

  1. Przyznam Ci szczerze, że ja w tym roku zbytnio się na namęczyłam... oceny już nie takie, co jeszcze rok temu, a i w relacje towarzyskie (nieco egoistycznie, wiem) nie bardzo intensywnie się angażowałam. No cóż, bywa.

    Jak na razie nigdzie nie wyjeżdżam, w lipcu mam po trzy dni w tygodniu uroczą pracę na stoisku z owockami :) Zamarzyło mi się troszkę rzeczy i postanowiłam, że na nie zapracuję. W końcu szkoda mi marnować czasu na robienie niczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawe fotografie!
    Niby tylko trawa... ale naprawdę pięknie i wprawnie to ujęłaś. Swoim własnym wrażliwym okiem. Więc nie dziwię się, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za rok kończę szkołę średnią i muszę przyznać że ten okres czasu minął naprawdę błyskawicznie :) Moje pasje również czekały na odpowiedni moment, ale wakacje to odpowiedni czas na nadrabianie zaległości, więc mam podobne plany jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynamy! :) piękne zdjęcia, trzymam kciuki, żeby w nastepnych latach start był tym 'wymarzonym' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne te zdjęcia! Bardzo cieszę się z Twojego powrotu, ponieważ lubię czytać Twojego bloga, jak i oglądać fotografie, które tutaj wstawiasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?