15 maja 2015

Zauważmy, doceńmy, poznajmy.

to głupie uczucie:
przed własną słabością klęknąć. 
Każdy z nas ma jakieś słabości i bardzo złe w tym wszystkim jest to, że ich się nie chce zauważyć, nie chce się do nich przyznać, ignoruje się je, a one jednak istnieją. Najgorszy jest jednak fakt, że kiedy już zdamy sobie z nich sprawę - nie walczymy. Poddajemy się, z góry spisujemy na porażkę i w ogóle nie chcemy tych słabości przekuć w mocne strony. To proces trudny, ale możliwy.


Sama mam wiele słabości. Brakuje mi pewności siebie, zbyt bardzo przejmuję się niektórymi rzeczami, często mam zbyt wysokie ambicje. Nie jestem idealna. Nikt nie jest. Walczę o poczucie własnej wartości każdego dnia, staram się nie bać publicznych wystąpień i czuć się podczas nich bardziej swobodnie. Staram się wyznaczać sobie ciut mniejsze, bardziej osiągalne cele, które zaprowadzą mnie do marzeń. Krok po kroku. Byleby nie klękać przed tym, co nie ma prawa mnie złamać.


Nie zawsze tak było. Wielokrotnie miałam ochotę zaniechać walki, bo nie widziałam efektów. Nie szło mi tak, jak chciałam. Nie od razu było wspaniale, nie od początku czułam się lepiej. Było tak, ponieważ na wszystko musi przyjść czas. Nie uważam, że goi on rany. Czyni lepszym, daje szansę dla nas na poznanie samych siebie. Doceńcie czas, doceńcie siebie, zauważcie swoje słabości i starajcie się je pokonać. To jest do zrobienia!


6 komentarzy:

  1. Bardzo mądrze napisane :))
    Tak wgl. to drugie zdjęcie jest śliczne. ;3
    http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda , kazdy ma jakies slabosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy ma czasami taki okres w swoim życiu, że nie daje sobie rady wydaje mi się, że najlepszy na to jest czas :) super notka i mega fajny blog

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jak ma sie przy sobie dobrych ludzi, to kazda słabosc jest do pokonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas jest magiczny, on zawsze pokazuje nam efekty... to o sprawia że potrafimy znów uwierzyć w siebie , lub nie. Ładne zdjęcia - z chęcią obserwuje :)

    Buziaki!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?