1 kwietnia 2015

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część piąta.

jakoś tego nie rozumiem, słowa rzucam w przestrzeń, 
gdy nie ma Ciebie obok mnie, to jakbym tracił powietrze. 
*
Mały, bo piąty, jubileuszowy wpis niepublikowanych zdjęć już przed Wami! Wiąże się z nim mała anegdota, ponieważ najpierw wrzuciłam zdjęcia, następnie zapomniałam o nich na dobre dwa miesiące, a teraz, niczym nasz kochany Krzysiu Kolumb, odkryłam je szczęśliwie. Łapcie je zatem!

/ kwiaty - babki /

/ nigdy nie pamiętam, jak to się nazywa ;) /

/ tęczowe spinacze /

/ jaszczurka /

/ polne kwiatuszki /

/ moje wygłupy /

/ kwiaty malwy /

/ koniczyny i moja żyła /

/ ptak /

/ koniczynki raz jeszcze /

Kolejny już, ósmy raz - ogromne DZIĘKUJĘ.
Dzięki Wam mam motywację, siłę i chęci. Jest już Was +80. Dziękuję.


13 komentarzy:

  1. ach jak bym chciała żeby było już tak zielono i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten efekt na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, czuję ten wiosenny klimat! :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Polne, ogrodowe, pokojowe, wszystkie, kwiaty przypominają o wiośnie, o życiu. "Ciężko było przes­tać wie­rzyć, że kwiat może być piękny bez ce­lu".

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjęcia! :)
    ten ptaszek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czasem zapomnieć o zdjęciach, a później je odnaleźć.
    Dzięki Tobie poczułam podmuch wiosny. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?