13 lutego 2015

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część czwarta.

lepiej, żebyś pił, niż palił - twierdzi społeczeństwo, 
z tym, że ziele to spokój, a alkohol to szaleństwo. 
*
Cytat napisany powyżej wprowadza nas w trochę "zielony" klimat (if you know, what I mean ;)), dlatego też w dzisiejszej partii zdjęć dominować będzie ten kolor. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Pamiętajcie, że ja do niczego nie namawiam i niczego nie propaguję! :)

/ dziki groszek pachnący /

/ nieparząca pokrzywa /

/ tuje i polne stokrotki /

/ kwiaty malwy /

/ kwiat dzikiej czernicy /

/ polne stokrotki /

 / pąk róży /

 / koniczynki /

/ polne kwiatuszki /


/ bluszcz dziki /

15 komentarzy:

  1. Są cudowne , pąk róży zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, zieleń to barwa dominująca symboliki spokoju, ale nie od razu trzeba definiować ją z dosłownymi ziołami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Ciekawy ten cytat :D
    Pozdrawiam.

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak sobie patrzę na te zdjęcia, to tak jakoś wiosennie mi się kurcze zrobiło.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ! Zielony uspokaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjecia z czerwonymi kwiatami podobaja mi się najbardziej ! Świetna robota !

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne <3 uwielbiam stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, to muszę przyznać. Widzę, że zajmujesz się fotografią bardziej profesjonalnie niż ja, choć coś nas łączy - jeśli robię już jakieś amatorskie zdjęcia i się przy tym staram, to są to właśnie fotografie natury. A mam ku temu sporo okazji, bo mój tata jest ogrodnikiem i ma piękny ogród, w którym jest co uwieczniać na fotkach. Mnie osobiście najbardziej podobają się zdjęcia pierwsze i ostatnie a także to z czerwonymi kwiatami :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Bardzo lubię fotografować roślinność! Z Twoich zdjęć najbardziej podoba mi się nieparząca pokrzywa oraz malwa, ale wszystkie zdjęcia mają urok i to "coś". Pięknie! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie zdjęcia, miałam pokaźną kolekcję zanim padł mój dysk, ale w tym roku nadrobię !

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?