6 lutego 2015

Remont to straszna rzecz!

gdyby nie ten ból, o którym nie mówiłem Ci tu nigdy, 
wziąłbym nóż i sprawdził, jak szybko się goją blizny.
*
Na wakacjach w moim domu trwał remont kuchni. Nie było to łatwe przeżycie, bowiem trzeba było zrobić wszystko od postaw - wylewkę pod płytki, profilowanie ścian, dobieranie kolorów i kupno nowych mebli. Dodatkowo, moja kuchnia jest w centrum domu (przez nią przechodzi się do mojego pokoju i sypialni rodziców), dlatego troszkę nam trudności to wszystko przysporzyło, ale teraz jest przepięknie. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć zrobionych w tamtym okresie. Zdjęć, które zaginęły w folderach, a ja je szczęśliwie znalazłam. :)

/ rycie w ścianach podkładu pod klej do kamienia /

/ no i kamień się układa! /

/ paczka z płytkami /

/ "TOP 5" przyborów naszego robotnika /

/ płytki już ułożone! /


/ stara lampa /

/ żaluzje /

/ prąd! /

/ trzymamy poziom! /

/ psiaki muszą gdzieś jeść, nawet w remoncie /

/ stoję na świeżo ułożonych płytkach :D /

/ prąd II /

/ prosto? /

/ siatka wokół-okienna/

/cała ściana z kamienia gotowa! /

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odzew pod poprzednim postem! Daliście mi dużo wsparcia, pokrzepiliście dobrym słowem. Po prostu dziękuję! :)

15 komentarzy:

  1. Kuchnia musi się teraz prezentować niesamowicie.
    Mnie denerwują przemeblowania, a co dopiero remonty. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ja też nie lubię remontów. Jednak trzeba trochę pocierpieć, aby efekty były rewelacyjne ;)
    Pozdrawiam, ooo-mini-kaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać takie efekty :) też nie lubię remontów, chyba nikt nie lubi... życie jest wtedy mega utrudnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie lubi remontów, ale dla tych płytek z napisami warto pocierpieć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocieszę Cię - mnie też czeka remont, i to ogrrrrrromny.. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pamiętam jak remontowaliśmy poddasze do użytku.. koszmar! calusieńki dom był w kurzu! ale teraz obie z siostrą mamy osobne pokoje więc 3 miesiące męki się opłaciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. płytka z napisem jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie lubię takich dużych remontów, wszędzie jest bałagan i leżą jakieś śrubki i inne pierdoły.
    pozdrawiam! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Remonty są straszne. Jak to moja mama mówi "Remontuje się jeden pokój, a chaos w całym domu". Również przechodziłam przez remont kuchni, a największym 'remontem' u nas było układanie kostki brukowej na podwórku - koparki, wykopaliska itd :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam podobne zdanie na temat remontu, mimo to kuchnia po nim wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jak zacznę ferie będę mieć mały remont pokoju xD
    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Remonty zawsze są straszne, nie ważne czy małe czy duże... nienawidzę tego, chociaż efekt końcowy zazwyczaj zachwyca... Jedyny plus :P
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wygląda ! Też chce taką ścianę w pokoju ! :)))

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?