5 grudnia 2014

Młode Wilki 2013.

dążę do szczęścia, więc odsiewam to, co niedobre, 
wokoło mnie ocean pecha i ściem, a na nim mój mały okręt.
*
Swoją płytotekę staram się kompletować o własnych siłach, ale jak wiadomo - pieniądze zawsze się na coś wyda, a gdy za darmo wpadają do mnie jakieś płyty, jestem podwójnie zadowolona. W ten sposób dotarła do mnie płyta "Młode Wilki 2013", czyli składanka utworów najbardziej cenionych artystów wśród młodego pokolenia. Mój brat otrzymał ją jako prezent do ubrań, które zamawiał na pewnej stronie internetowej. 


Na grzbiecie płyty (zdjęcie niżej) znajduje się adres strony internetowej, pod której patronatem odbywa się cały ten "plebiscyt". Oczywiście znalazł się tam też tytuł płyty.




Pod zdjęciem grupowym wszystkich raperów, którzy nagrali coś na tym krążku znajduje się ich spis. Osobiście najbardziej cenię sobie takich, jak: 2sty, Kuba Knap  i Mam na imię Aleksander. Wielu z tej listy nie znałam kompletnie, dopóki tej płyty nie podarował mi brat i dopóki ich na niej nie usłyszałam. 


No i mamy całe zdjęcie grupowe! Pierwszym chłopcem od prawej strony, w czerwonej koszulce jest wspomniany przeze mnie - 2sty, który w bieżącym roku wydał genialny album "Stej Flaj" (nastąpiło lokowanie produktu ;)). Piątą osobą od lewej strony jest dziewczyna, która dograła swój głos do jednego z kawałków.


A w górnej części okładki mamy powtórkę z rozrywki - oczywiście tytuł krążka, który znajduje się także na jego grzbiecie, o czym już wspomniałam na początku. 


Gdy otworzymy pudełko (chociaż jest ono niezamykane, jedynie się "przypiera" okładką) musimy zauważyć, że płyta nie jest rozbudowana. Składa się ona tylko z dwóch części - samej płyty (po prawej stronie) i drobnego dodatku po lewej, o którym już Wam postaram się opowiedzieć. 



Po wspomnianej, lewej stronie mamy wydrukowaną mapę Polski. Na początku sama zastanawiałam się - po co ona w ogóle jest i do czego służy? Ale momentalnie uświadomiłam sobie, że magia przecież tkwi w prostocie! W taki ciekawy, ale prosty sposób, mamy przedstawioną informację dotyczącą tego, z jakich polskich miast pochodzą te "Młode Wilki", których możemy usłyszeć na płycie. Super patent!


Płyta CD jest utrzymana w czarno-zielonych barwach, jak zresztą całość, łącznie z opakowaniem. Znajdziemy na niej jeszcze raz spis raperów, ponownie adres patronującej strony internetowej, znów tytuł i rok.


Gdy wyciągniemy płytę z jej miejsca, naszym oczom ukażą się podziękowania za realizację projektu oraz wspomnienie o wszystkich, którzy się do tego przyczynili. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, bo nie jest to często spotykane - częściej podziękowania składane są w książeczkach czy na tylnej okładce albumu.


Na płycie mamy wytłoczony jej numer i wytwórnię (UrbanRec).



Tym sposobem udało nam się dobrnąć już do końcowych słów o albumie. Na tylnej okładce znajdziemy tracklistę ze wszystkimi kawałkami znajdującymi się na płycie oraz wzmiankę o patronacie i wsparciu takich stron, jak popkiller.pl & preorder.pl. Dodatkowo widzimy loga wszystkich firm, które pomogły w realizowaniu projektu.


Tylną okładkę zdobi jeszcze zdjęcie lasu, na którego tle było też robione zdjęcie tytułowe. To bardzo wprowadza w nastrój tajemnicy, a może nawet grozy? Nie wiem.


Bardzo podoba mi się ta płyta, nie tylko ze względów estetycznych. Chociaż nie wszyscy raperzy, których usłyszymy tutaj, przypadli mi do gustu, to mimo wszystko naprawdę warto ją przesłuchać. Cieszę się, że mam ją w swoim posiadaniu, ponieważ nie można było jej kupić w wersji fizycznej w żadnym stacjonarnym sklepie. Enjoy it! :)

23 komentarze:

  1. Chyba nie znam zadnego z tych artystow :)
    Swietny post ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie opisałaś wszystko co trzeba było zauważyć ;)
    Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię rapu, szczególnie polskiego, więc nie jestem zainteresowana płytą, ale fajnie ją przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Aleksander był w trasie z Eldo :D
    płytka fajnie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słucham takiej muzyki ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest zrobiona. Super recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lupie tego typu muzyki, ale płyta wyglada bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię rapu i tym podobnych piosenek :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio podoba mi się rap, dlatego też nie znam wykonawców. Płyta natomiast na pewno spodobała by się mojej koleżance! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna nazwa Młode Wilki jak tylko bedzie okazja przeslucham. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam tej kompilacji i pewnie nie posłucham, chociaż może..:) A kilku raperów kojarzę, jednak większość nie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czcionka, którą mam obecnie na blogu to Cousine :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, ze rzadko slucham muzyki, a zwłaszcza rapu, ale gratuluje nabycia płyty, może nawet sobie dzisiaj przeslucham kilka piosenek ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy nowy post, u mnie cos nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowe posty pojawiają się teraz w każdy piątek. :)

      Usuń
  15. Rap to nie jest mój ulubiony gatunek muzyczny,ale ta składanka (patrząc po artystach) całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię czasami posłuchać takiej muzyki :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna recenzja aż ma się ochotę posłuchać tej płyty ;)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?