12 grudnia 2014

Krynica Zdrój - niepublikowane zdjęcia.

rap to nasza fobia, droga bez powrotu, 
choroba, na którą nie ma i nie będzie antidotum.
*
Pamiętacie moją serię wpisów z Krynicy Zdrój? Podczas tworzenia jej pozostało mi kilka luźnych zdjęć, których jakoś nie miałam okazji wrzucić do żadnej z tych notek. Jakoś nie pasowały lub najzwyczajniej zapominałam. Dzisiaj postanowiłam zebrać je wszystkie razem i zrobić z nimi wpis specjalny. :)

Krynica Zdrój - podróż.
Krynica Zdrój - architektura.
Krynica Zdrój - gdzie jedliśmy?

/ znak zakazu ruchu /

/ konie /

/ krynicki park /

/ szyld biura nieruchomości /

/ kwiaty /

/ wejście po schodach /

/ rzeźba poświęcona Powstańcom Warszawskim /

/ konie II /

/ d e k o r a c j e     p r z y     s t o l i k a c h /

/ kubek ze "Zbyszkiem" - imieniem mojego taty /

/ kwiaty II /

/ jaszczurka z roślin /

/ konie III /

/ szyld rzeki - Kryniczanki /

16 komentarzy:

  1. 2 pierwsze zdjecia koni i wejscie po schodach to stanowczo moi faworyci !

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde miasto ma swój urok, pięknie ukazałaś ten urok Krynicy na zdjęciach! Te konie cudownie wyszły :)
    I ta jaszczurka z roślin - podziwiam autorów i realizatorów pomysłów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam w Krynicy i większość rzeczy z Twoich zdjęci widziałam na własne oczy ;P
    Świetne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Jej, ludzie tak lekko ubrani, ile ja bym dała za to, żeby teraz tak wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże *.* Jakie piękne konie <3 zakochałam się w tych zdjęciach !

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, zapewne musiało ci się tam spodobać. I te śliczne koniki *_*

    obserwuję bloga :3 zapraszam do mnie ----> http://weronika-marlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeprowadzki bywają męczące... niestety. Chociaż czasem są przyjemne :P
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie - Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  9. Zdaje mi sie, że kiedys tam byłam. Śliczne konie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia! ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta jaszczurka z kwiatów zrobiła na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia. Jaszczurka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłem tam kiedyś i pamiętam, że niezbyt mi się podobało ; )

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?