28 listopada 2014

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część druga.

rób swoje i nie patrz się na innych, 
pamiętaj, dzieciak - żeby być wolny, musisz być silny.
*
Bardzo ciepło przyjęliście pierwszą część niepublikowanych zdjęć, dlatego czym prędzej postanowiłam wrzucić tutaj kolejną. Tym razem dominują rośliny, ale postanowiłam wrzucić także małą niespodziankę w postaci mojego zdjęcia. Mam tylko nadzieję, że się nie przestraszycie! :)

/ maki /


/ fragment różańca w samochodzie /


/ kwiaty w Rożnowie /


/ bardzo stary self z wiosny :) /


/ pączki kwiatów /


/ coś niebieskiego znów z Rożnowa /


 / kolorowe spinacze /


/ róża /


/ liściasta wersja tego wyzwania /


/ podróże i miejscowość zwana "Leszczami" :) /


24 komentarze:

  1. Nie wiem czego się miałam przestraszyć :D
    Ciekawe zdjęcia :P lubię tak oglądać czyjeś prace.
    Mieszkańcy tej miejscowości to same leszcze? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. przedostatnie zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne piękne zdjecia. u ciebie wiosennie letnio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożeee *.* Urzekł mnie różaniec w samochodzie <3 piękne zdjęcia zrobiła ^^
    Pozdrówki ! http://w-odbiciu-lustrzanki-aparatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie zdjęcie zatrzymuje. Ciekawie tu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj nie ma czego się przestraszyć, zdjęcia są bardzo ładne moim zdaniem :)
    Te zdjęcia roślin są miłe dla oka, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fragment różańca i kolorowe spinacze podbiły moje serce. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie na nową odsłonę mojego bloga: foxhurvia-art.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt się nie wystraszył !!! Zdjęcia piękne - cieplutko na nich :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj, 16 lat... co za cudny wiek! Jeszcze masz czas na tą 'dorosłość' - żyj chwilą póki co:D
    Listopad jest nieco ponury, ale właśnie na szczęście szybko minął i teraz powinno być nieco lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są na prawde czarujące. Takie klimatyczne. Mając nie wiele rzeczy pod ręką stworzyłaś z ich użyciem coś cudownego !

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite są te zdjęcia, idealnie oddają piękno natury ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i post! Będę częściej wchodzić! Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?