9 listopada 2014

Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście - część pierwsza.

gdy pewnego dnia będzie po wszystkim i w tył zwrócisz głowę, 
zobaczysz, jak byłeś szczęśliwy, bo byłeś prawdziwy, wciąż mówię to sobie.
*
Na moim komputerze jest wiele zdjęć, które już ogromną ilość razy próbowałam dopasować do różnych postów tematycznych lub luźnym notek. Niestety, nie kleiło się to. Nie chciałam usuwać tych prac, bo w jakiś sposób każda z nich bardzo mi się podoba. Wreszcie podjęłam decyzję, że utworzę z nich wszystkich kilka postów pod tytułem "Zdjęcia, których jeszcze nie widzieliście". Zapraszam na część pierwszą! :)

/ nasiona tui /

/ młode pędy, listki /

/ dzikie śliwki /

/ spinacz na tle nieba + stare logo /

/ tulipan ozdobny w Polańczyku /


/ cudowne kwiatuszki w ogrodzie mojej mamy /

/ białe fiołki, które uwielbiam /

/ roślinka polna /

/ znów coś polnego, co ma piękny kolorek /

/ szpak na łowach :) /

33 komentarze:

  1. Wow, bardzo mi się podobają! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog i świetne zdjęcia <3
    będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezłe zdjęcia, jaki masz aparat? :)

    Buziaki, M

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne!
    czekam na następną część :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie spinacza jest fascynujące!! :) Przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, ile dałaś za aparat ? :)

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/2014/11/halloween-311014r.html <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tak samo, nie tylko moje fotografie ale też różne obrazki z różnych źródeł, które zawsze chciałam wstawić, a nawet temat zrobić na ich podstawie. Tak samo - nie kleiło się.
    To świetny pomysł, dzięki temu te wspaniałe fotografie nie zmarnują się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z klamerką pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia. jakim cudem udało Ci się tak pięknie sfotografować szpaka? to jest świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w sumie jakoś samo tak wyszło! Siedziałam sobie na dworze i przeglądałam zrobione zdjęcia. Nagle przyleciał szpak i pstryk! - tak to zdjęcie powstało. ;)

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia :* Profesjonalistka ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne klimatyczne zdjecia, bardziej wiosenne niz jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  12. też mi ciężko dopasować zdjęcia do notek. Fajne prace;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są świetne, a do tego biją optymizmem, który z nadejściem jesieni jakoś tak z człowieka ulatuje.

    http://www.lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :) <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcie, kojarzące się z jesienną porą! Jestem zdecydowanie na tak!:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej tak zielono, tak żywo, tak letnio ! Genialne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia! Powinnaś jak najczęściej je dodawać

    zapraszam do siebie i obserwowania

    http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na kolejną część takiego postu! Śliczne zdjęcia ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się zdjęcie klamerki, minimalizzm na zdjęiach bywa bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia :) Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?