12 października 2014

Zapomniałam...

nie wystarczy wypowiadać wściekle tysięcy słów,
nie wystarczy już obrać jednej z miliona dróg.
*
Z racji tego, że rzadko są jakieś posty dotyczące mnie, a chciałabym, byście znali mnie jak najlepiej tylko mogę na to pozwolić, to postanowiłam zrobić dzisiaj taki post. Wspomogą mnie w nim zdjęcia, o których jakoś tak zapomniałam i przeleżały w folderze kupę czasu. No właśnie - zapomniałam...


Jestem okropnie zapominalska! Jeżeli sobie czegoś nie zapiszę, to nie ma możliwości, bym to zapamiętała. A jak możecie się domyślić z własnego życia - nie zawsze możemy wszystko sobie dokładnie zapisać i sprecyzować. Naprawdę ciężko mi jest cokolwiek zapamiętać (i nie chodzi o naukę...na całe szczęście - chociaż to), gdy sobie tego nie zanotuję czy nie wbiję w łeb w ten sposób, że zwyczajnie myślę o tym na każdym kroku.


Często, gdy mama poleci mi coś do zrobienia, ja skupiam się na tej myśli, że muszę to zrobić, a w efekcie jednak o tym zapominam. Mama przychodzi i pyta czy załatwiłam daną sprawę, a ja mogę tylko klepnąć się w czoło i zapluć w brodę. No bo.. ZAPOMNIAŁAM! Nie pomagają mi żadne fiszki, kolorowe karteczki, jarzące się milionem odblaskowych barw, że aż łeb boli. Nic mi na to nie działa!


Oddałabym wszystko, by móc pamiętać najważniejsze rzeczy i nie musieć pluć sobie w brodę, że znów zapomniałam, znów zawaliłam, znów jestem do bani. Często bywa tak, że czegoś zapomnę i później muszę gonić z czasem, bo na przykład zapomniałam zrobić zarysu pracy na plastykę, a już jutro lekcja.


A Wy jesteście zapominalscy? Znajdę tutaj jakąś bratnią duszę pod tym względem? :D


dla mnie Eldo to jest pewna marka, jeśli chodzi o rap. chciałam Wam tym ostatnim zdjęciem przedstawić różnicę w cenach płyt wykonawcy - Ed'a Sheeran'a i właśnie warszawskiego rapera. hah, różnica czterdziestu pięciu złotych... miałabym trzy rapowe krążki, nie ma jak tak!

21 komentarzy:

  1. Zdjecia z ceglowkami i pejzazem sa na prawde piękne. Tak strasznie profesjonalne ! Serio ! Widać ze znasz sie na fotografii i jest to twoia pasją. Swoja drogą ja również jestem zapominalska. Pod kazdym względem. Najczęściej zapominam o tyk by umyć glowe dzień wczesniej i przez to często spozniam sie do szkoly, bo myje na godzine przed rozpoczeciwm lekcji xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem strasznie zapominalska. I właśnie często tak samo jak Ty, muszę później gonić z czymś na ostatnią chwilę :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zdarza mi się czasem zapomnieć... Generalnie jest tak, że pamiętam te mało ważne głupoty, a te ważne sprawy gdzieś umykają.
    A Eldo bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://d-amns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też czasem zdarza mi się o czymś zapomnieć ;)
    może powinnaś pomyśleć o jakichś witaminach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam już! Jednak, no niestety - i one niezbyt mi pomagają.

      Usuń
  7. Też muszę wszystko sobie zapisywać, mam beznadziejną pamięć ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie, ale jeżeli chcesz zaobserwować mój blog, to proszę. :)

      Usuń
  8. Wow! Robisz rewelacyjne zdjęcia!!!

    http://sophisticated--girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko ty zapominasz hah Czasami rzeczywiscie jest tak ze mam cos do mnie mowi a potem i tak zapomne
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Owszem czasem zdarza mi się zapominać coś jednak nie jest to sytuacja strasznie częsta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz zdjęcia takiej cudownej jakości! Strasznie mi się podobają.
    +Haha, ja też jestem zapominalska :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie pokazalas roznice dotyczącą ustawienia ostrosci :)
    Widze ze fotografia nie jest ci obca :)
    zechcialabys wpasc do mnie i ocenic zdjecia? Ja od niedawna zaczelam zaglebiac sie w swiat fotografii i chce znac opinie innych :)
    Obserwuje i mam nadzieje ze zostaniesz ze mna na dluzej :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię i Eda Sheerana i Eldo. Aż dziw mnie bierze, że ktoś też tak jak ja może lubić naraz dwóch tak różnych wykonawców :) Problem z ceną za płytę to chyba coś co rozumie niewielu wykonawców. Przykładowo O.S.T.R. pomimo swojej klasy i lat na scenie też dba o kieszenie swoich słuchaczy i zbiera tylko po dwie, trzy dyszki :) Pamiętam, jak za występ gościnnie na płycie znajomych dostałam ją za darmo - doświadczenie bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wielu raperów, którzy już długo są na rynku docenia wierność swoich słuchaczy i nie winduje cen krążków na jakieś 60+ :) Chociaż to oczywiście też kwestia gustu, bo tak jak ja nie wydałabym tej kwoty na płytę Ed'a, tak samo inni nie wydaliby nawet złotówki na Eldo czy O.S.T.R.-ego. :)

      Usuń
  14. Piękne! Z przyjemnością się ogląda.

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?