16 października 2014

Kropelki wczoraj i dziś.

śmieszą mnie Wasze idee, dla mnie to jest parodia, 
jestem z przyszłości - Wam bliżej do wynalezienia ognia.
*
Pamiętam jeszcze najodleglejsze czasy mojej przygody z fotografowaniem - w podstawówce. Z perspektywy czasu wydaje mi się to już być prehistorią, ale gdy pomyślę dłużej, to aż tak dawno to znów nie było. :) W czwartej klasie podstawówki zaczynałam interesować się fotografią. Biegałam po ogrodzie i robiłam zdjęcia kwiatkom (do teraz niewiele się zmieniło w tej kwestii :P). I najbardziej lubiłam robić zdjęcia kroplom.


W tamtym czasie miałam swojego photobloga, na którym wrzucałam swoje bardzo, bardzo amatorskie zdjęcia. Kiedy ostatnio przeglądałam tę stronę to niewiele zdjęć prezentowało cokolwiek innego, niż krople, deszcz i w ogóle takie "wodne" przedstawienia. :) Na długi czas porzuciłam takie fotografie, bo w zasadzie miałam ich już dość. Zaczęły wydawać mi się monotonne i nie widziałam już w nich nic ciekawego.


Na szczęście ostatnio znów odkryłam w nich nowe piękno! Taka przerwa od nich dobrze mi zrobiła, bo znów zachwyciłam się tym malutkim, wodnym światem i niesamowitą gamą barw, którą światło pięknie eksponuje w tych kropelkach. Naprawdę dobrze mi zrobił taki spacer wśród traw po deszczu! 


Cieszę się, że zrobiłam sobie taki powrót do tych zdjęć po dłuższej rozłące. Oczywiście nie zamierzam wrócić znów do fotografowania kropel sto razy na sto jeden, ale cóż - warto czasem zrobić sobie taki powrót do prehistorii! Naprawdę polecam Wam takie odkurzenie starych zdjęć, bo może nowe światło pomoże Wam je znów pokochać. :)


14 komentarzy:

  1. ale piękne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie. - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie jest odkrywać takie porzucone pasje na nowo, wyszło bardzo jesiennie :)
    creativamente.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, harmonijne zdjęcia.. genialne ujęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby banalne, a jednak piękne. Przyroda jest inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) Również interesuję się fotografią

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdjęcia przedstawiające krople wody, są takie perfekcyjne, twoje również, bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Take zdjecia sa śliczne, nie dziwie sie, ze tak je uwielbiałaś ;)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę musiałby być świetnym sprzętem wykonane.. ale ręką prawdziwego fachowca! :) Gratulacje,kropelki się świetnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krople to pewien punkt zaczepienia wśrod amatorów, więc nie dziwię się,że za nimi szalałaś. Uważam,że takie zdjęcia zawsze wychodzą ładnie- nie ważne czy jesteś profesjonalistą czy amatorem.

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?