31 października 2014

Kotem być?

ja mam obiekcje, tak - łatwo je łączę z odwagą, 
czasem się czuję tak, jakbym tu wpadł na rekolekcje nago. 
*
Nie wiem, jak Wy, ale ja często myślę sobie, że chciałabym być sprytna. Sprytna, operatywna, przebiegła - oczywiście w pozytywnym tych słów znaczeniu. Taką postawę zawsze prezentowały według mnie koty, dlatego dzisiejszy wpis wsparłam zdjęciami kotki z mojego sąsiedztwa. Wracając do tematu - naprawdę chciałabym czasem wykazać się "kocim" charakterem.


Zawsze ceniłam ludzi, którzy umieją sobie poradzić w różnych sytuacjach i sprowadzić ich finał na korzystny dla siebie samych. Ja nigdy nie miałam takich umiejętności, ani cech, dlatego to zjawisko jest mi obce. Muszę przyznać - zazdrościłam wielokrotnie komuś tego, że potrafi sobie tak sprytnie poradzić z jakimiś problemami problemami, a ja niestety nie...


Operatywność też jest obcą mi cechą. Oczywiście - ciapą nie jestem (skromność!), poradzić sobie umiem i nie opóźniłabym zbawiennego marszu na Syberii, ale mimo wszystko wydaje mi się, że i tak jakoś brak mi sprytu i przebiegłości. Rzadko kiedy prawidłowo przewidzę ewentualne skutki jakiejś decyzji w przyszłości, a później pozostaje mi tylko usiąść i się załamać. Naprawdę!


Pozostaje mi więc tylko od czasu do czasu się na siebie pożalić, zacząć kochać koty za ich nieoceniony spryt i chyba poprosić o wskazówki moich sprytnych znajomych. Chociaż po napisaniu tego posta... Chyba nie widzę siebie w skórze sprytnej czarownicy, próbującej zawładnąć światem! ;) Oj, kto wie...


24 komentarze:

  1. Koty to intrygujące i zmienne istoty; potrafią zarówno słodko czarować, jak i wyciągać pazurki.
    Ale do mnie jakoś nie pasują - jeśli ludzie dzielą się na zwolenników psów i kotów, ja zdecydowanie należę do tych pierwszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć kotka, ale rodzice się nie zgadzają, bo mam już psa ;c

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy prawda? I na pewno wrócę ! Bardzo mi się podoba Twój styl pisania ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koty, wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny koteczek
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kocie zdjęcia :) Chyba każdy chciałby mieć czasem coś z kociego charakteru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty są naprawdę wyjątkowe, mają interesujące charakterki, ale nie są najlepszymi towarzyszami, dlatego zdecydowanie wolę psy :) Chociaż muszę przyznać, że mam odrobinę koci charakter - chodzę własnymi drogami, robię to, co chcę, ale potrafię się też przymilić, jak czegoś potrzebuję ;)
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham koty właśnie za ich charakterek. Dokładnie tak jak to opisałaś: przebiegłość, spryt, a nawet pewnego rodzaju duma. Uwielbiam to w nich.
    Od kilku lat w moim domu przewinęło się parę kociaków. Aktualnie również mam kochaną, rudą przybłędę, która okazuje wiele miłości i wdzięczności.
    Nie lubię psów. Są szalone, nieokiełznane i denerwują mnie swoją nachalnością. Wolę koty - są bardziej podobne do mnie. Spokojne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod względem osobowości widzę dużo podobieństwa. Cudny kociak <3
    http://littlemoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznyyy <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki słodki kociak :) też chciałam takie zrobić, ale mój kot nie jest modelem :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. i aby zawsze spadać na cztery łapy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie koty, zawsze mnie fascynowały swoimi charakterami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, to, to! spryt i przebiegłość - to przydałoby mi się w życiu. niestety ja zazwyczaj wypadam jako ostatnia 'ciapa' :( ale ten kot ma przenikliwe spojrzenie, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Koty to tacy wdzięczni modeele, chyba nawet dość trudne do ucwycenia. Na drugim zdjęciu kot myśli Czego tu chcesz, daj mi spokój, ale na 3 juz inaczej, majestatycznoej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowy post! Pierwszy raz się z takim spotykam. :)

    Zapraszam do siebie. Co powiesz na wzajemną obserwację? Odpisz umnie :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ogromną fanką kotów!
    Ten na zdjęciach to Twój ? Jest naprawdę bardzo ładny. Ma przepiękne uszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie mój kotek. Sąsiadów. :)

      Usuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?