19 września 2014

Sesja książkowa, drugie miejsce, konkurs...

nie umiem żyć, odkąd Ciebie nie ma, 
czuję tylko ból, na to nie ma lekarstw.
*
Rzadko staję po drugiej stronie obiektywu, bo często nie mam do tego powodów. Jednak ostatnio musiałam się przełamać i mocno zakasać rękawy - postanowiłam wziąć udział w konkursie u blask-ksiazek (w linku jest post o konkursie). Bardzo lubię czytać książki i stwierdziłam, że takie ciekawe nagrody nie mogą przejść mi koło nosa. Z tego wszystkiego urodziła się sesja książkowa, którą już od dawna razem z moją koleżanką planowałyśmy. Mój aparat doznał kontuzji w tamtym okresie i ona pomogła mi bardzo swoim sprzętem. Nasza praca nie poszła na marne, ponieważ udało mi się zająć drugie miejsce (w linku wyniki) w konkursie!

fotograf: Karolina Adam
modelka: Angela Hans / ja
inspiracje/pomysły: większość ja, część Karoliny.




















37 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia, z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałbym. Pozdrawiam, Żelek. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Po 1 - Jak ja uwielbiam Kinga !!
    Po 2- jestem na ciebie troszke zła. Z mojego punktu widzenia (mola książkowego), położenie książek na podłodze to świętokradztwo, a co dopiero na ziemi !!
    Po 3- wybaczam ci Po 2, bo sesja wyszła świetnie ( i tylko dla tego ci wybaczam)
    Po 4- Takie poświęcenie książek i tylko 2 miejsce ?! Nie wierze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję za wybaczenie i w ogóle miłe słowa! Książki były położone na dywanie. :D

      Usuń
  4. Genialne i bardzo pomysłowe zdjęcia!

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych zdjęciach! Zdecydowanie! Także uwielbiam czytać, a szczególnie ostatnio mam na nie taką chrapkę..

    classical-yo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!!!
    Ciekawe zdięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego, zer coś zajęłaś, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, kocham czytać, ale mam niestety mało czasu na to;< ładne masz oczy;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcia :D
    Na pewno wygrasz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam dokładniej czytać wpisy - napisałam, że zajęłam drugie miejsce, jest to nawet wytłuszczone. :)

      Usuń
  10. Wspaniałe są te zdjęcia! Nie dziwię się, że masz drugie miejsce. Gratulacje!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjęcia. miło widzieć żę chłopaki też czytają książki :) a nie tylko pred fifa15

    pozdrawiam i zapraszam www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem chłopakiem. :)
      Pod zdjęciem po prawej - "Mam na imię Angela", w poście także jestem podpisana. :)

      Usuń
  12. Ale zdjęcia są piękne i pomysłowe!
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. ...a ja dodatkowo lubię obserwować reakcje ludzi na to, jakimi przedmiotami się otaczam :) Czasem są pozytywne, czasem mniej, ale nie potrafiłabym nie być sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bycie sobą to w obecnych czasach niestety jest często "wstyd" czy totalnie abstrakcyjne zachowanie. :/

      Usuń
  14. wspanialy konkurs bardzo pozytywna i zachecajaca do czytania akcja! gratuluje!
    wez udzial w rozdaniu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zaraz spojrze co to za ksiazki. a zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia, naprawdę mi się podobają. :) Żadnej z bliżej pokazanych książek nie czytałam, ale "Jestem nudziarą" wydaje się zachęcająca, podoba mi się tytuł. ;) Dodatkowo już długo długo chcę się zabrać za Agathę Christe, no ale szkoła, obowiązki... Niestety nie mam czasu czytać tych wszystkich cudownych książek. A wracając do zdjęć, to najbardziej chyba podoba mi się to z wiszącymi książkami na gałęziach. Niebanalny pomysł i fajne wykonanie, super, że nie widać sznurków. :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, fantastyczne foty, a te z wiszącymi książkami to już w ogóle mistrzostwo- pewnie się nieźle namęczyłyście żeby to zamontować.

    Pozdrawiam cieplo,
    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję drugiego miejsca i widać, że zasłużyłeś, bo zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sesja książkowa! :)
    gratuluję drugiego miejsca ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sesja. Kocham książki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten pomysł z wiszącymi książkami - bomba! też jestem z Podkarpacia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia i te oczy ♥
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaale książkowo! coś wspaniałego :)
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również uwielbiam książki i zakochałam się od razu w tych zdjęciach. Są świetne!
    Gratuluję!

    http://foxhurvia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. No na tej sesji to się działo hehe. Ale warto było się troszkę pomęczyć, nieskromnie powiem że fajnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny motyw,fajny pomysł,fajna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?