8 sierpnia 2014

Wysowa Zdrój - część pierwsza.

nigdy nie powiedziałeś, że jesteś ze mnie dumny,
nie powiedziałeś, że mnie kochasz - chuj z tym.
*
Jeszcze przed wakacjami byliśmy z rodzicami na spontanicznym wypadzie do Wysowej Zdroju - niewielkiego kurortu niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Pogoda na miejsku akurat nam dopisała, z czego byliśmy niesamowicie zadowoleni, bo nasz plan na spędzenie czasu w Wysowej był prosty - rzucić kocyk na niewielką łąkę i przy strumieniu leniuchować. :)


Oczywiście najpierw przeszliśmy się troszkę po centrum kurortu, żeby troszeczkę odświeżyć sobie zapamiętane widoki. Ostatni raz byliśmy tam ponad rok temu, więc naprawdę wiele się mogło zmienić. I zmieniło. Na przykład powstał budynek, który widzicie na zdjęciu wyżej - mieści się w nim przepiękna restauracja, ale wcześniej był to dom mieszkalny. Z pewnością ma już swoje lata, ale po odrestaurowaniu prezentuje się wspaniale. Zwłaszcza z tą fontanną na przodzie. :)


Wpadliśmy na jakieś lody dla ochłody. Było naprawdę gorąco, ale to dla nas było tylko i wyłącznie zaletą! Podczas jedzenia naszych smakołyków oczywiście pstryknęłam kilka zdjęć pobliskim kwiatom - są to moi ulubieni modele. :D


No i na koniec - pamiątkowe i standardowe już zdjęcie nóżek. Tym razem towarzyszyć zgodził się tata. Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam takie zdjęcia butów z różnych wycieczek. Nie robiłam w Wysowej wiele zdjęć, bo od razu po tym, jak zrobiłam to poniżej - poszliśmy na naszą wymarzoną łąkę sąsiadującą z pięknym, górskim potokiem.
Wysowa jest przepięknym kurortem, który może tym razem średnio Wam pokazałam, ale z pewnością wpadnę tutaj kiedyś z postem z większą ilością fotek z tamtego miejsca, a także dokładniejszym opisem. Na razie Was żegnam i życzę udanych nadchodzących dni! :)


15 komentarzy:

  1. Jak zwykle- piękne zdjęcia ! Cieszę się, że wyjazd miło spędziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to miejsce jest świetne! Zapewne są tam piękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta fontanna, kwiaty też bardzo ładne :) wygląda na ciekawe miejsce:)

    przepraszam jakby dodało komentarz kilka razy, jakieś problemy z Internetem. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    nigdy nie słyszałam o Wysowej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że razem z rodzicami odwiedzasz takie piękne miejsca. Żeby moi chcieli mnie gdzieś zabrać, zwiedzić różne miasta, to naprawdę musi być cud, albo wyjątkowa sytuacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widzę, że świetnie się bawisz na wycieczkach z rodzicami :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam :)
    Widać, że ucieczka udana.
    I najwazniejsze że z rodzinką <3

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie wypady. :) jak jeszcze mieszkałam z rodzicami, to też często jeździliśmy gdzieś razem, teraz ich miejsce zajął mój chłopak, z którym co weekend staramy się gdzieś ruszyć poza miasto, żeby choć trochę odpocząć od tego całotygodniowego zamieszania. :)
    i też lubię takie zdjęcia ze stopami i butami. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widać miło spędzony czas :)
    Pozdrawiam
    www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce! : Czekam na więcej fotek jak pojedziesz tam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?