24 sierpnia 2014

Colcia - część druga.

zabierz ją gdzieś, gdzie Wam nic nie trzeba,
pokaż, że nie musi umierać, żeby iść do nieba.
*
Wakacje lecą naprawdę szybko, a ja praktycznie nie robię żadnych zdjęć. Wiadomo - od czasu do czasu zdarza mi się zrobić kilka ujęć, ale to takich turystycznych lub tylko dla zabicia nudy. Mimo wszystko - zdecydowałam się pokazać Wam kilka ostatnich ujęć z moim psem - ponownie. I ponownie także była to próba najwyższej wagi. :)


Z powyższego zdjęcia jestem naprawdę bardzo zadowolona, o ile nie najbardziej. Obiecywałam sobie ograniczyć pstrykanie Colci zdjęć podczas snu, ale gdy ją zobaczyłam w powyższym stanie to po prostu nie mogłam się oprzeć! Ten wystający jęzorek po prostu wygrał! :)


Na zdjęcie wyżej zdecydowałam się dlatego, że urzekł mnie tutaj wzrok mojej jamniczki. Nie wiem czemu, ale ujrzałam w nim trochę rezygnacji, trochę pobłażliwości dla moich wygibasów z aparatem wokół niej i trochę... zrozumienia? No nie wiem, oceńcie sami. :)


Od zdjęcia powyżej zaczyna się seria, która jest naprawdę dość stara, o czym świadczy na przykład mój stary podpis/logo. Znów Colcia śpiąca, znów Colcia, ale... Colcia niezwykła. Te zdjęcia były jednymi z pierwszych zrobionymi nowym aparatem. Jak widać - moja psina jest w stanie usnąć wszędzie.


To zdjęcie też bardzo mi się podoba, chociaż w sumie niektórym może nie przypaść do gustu. Lubię tutaj wyraz mordki mojej psiny, bo naprawdę jest niezwykły. Uchwyciłam to na sekundę przed tym, jak zaczęła się drapać i aż dziw, że zdjęcie nie wyszło poruszone. Colcia jest ciężką modelką, o czym mogliście czytać w tym poście.

42 komentarze:

  1. Zdjęcia faktycznie są świetne, a to pierwsze to już w ogóle rewelacja *-*
    Czekam aż pojawią się jakieś nowe, bo naprawdę świetnie Ci wychodzą, oby tak dalej.
    Pozdrawiam!

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany psiak! :D Mój kot nie lubi jak sie mu robi zdjęcia :/
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierzęta są trudnymi modelami.:) Zdjęcie wyszyły Ci świetnie. Najbardziej podoba mi się pierwsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę bardzo ładnego pieska! Faktycznie pierwsze zdjęcia jest niesamowicie słodkie, aż nie można się napatrzeć. Obserwuję. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie! <33

    http://nienormalnie-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka psińcia, ja swojemu tez cykam foty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te starsze zdjęcia są najlepsze ! Twój pies jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia !!
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna psinka :)
    Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    malliinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To pierwsze jest naprawdę świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zdjęcia! Zdecydowanie pierwsze wygrywa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak wakacje lecą za szybko..
    Świetne ujęcia :D
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. w interesujący sposób opisujesz Twoją codzienność, która na blogu staje się czymś zupełnie innym:) warto magazynować wspomnienia:) oby tak dalej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Będę wpadała tu codziennie < Masz talent >
    Obserwujemy ?<33
    http://syyyyyylwia.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie ok <3:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochany!! Uwielbiam psy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia psiunia! To pierwsze jest genialne!

    Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie najlepsze :D Fajna modelka z niej :) a że ciężka... też często robię zdjęcia psom i kotom i wiem, ile trzeba się namęczyć żeby złapać cały nos, dwoje oczu czy uszy nie ucięte w połowie. Ruchliwe stworzenia i najwięcej mają do przymilania się, jak słyszą siedź spokojnie, będzie zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jest prześliczna!


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dziwnego - pierwszy kadr przypomina mi fotografie marki The Dog (te duuuże noski!) :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne wyszło to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku przecudowne zdjęcia! :)
    Te pierwsze jest prześliczne. Masz bardzo ładnego pieska :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jaki słodziutki piesek :)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze zdjęcie - r e w e l a c j a !

    OdpowiedzUsuń
  23. słodka psinka :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam psy, Sama mam dwa syberian huskie. Chciałabym mieć takiego małego jak Ty, ale póki co mama sie nie zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zdjęcia na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  26. przesłodkiego masz psiaka! Ja swojego również tak uwielbiam,że mogłabym mu ciągle robić zdjęcia!
    a z zaangażowaniem w fotografie mam taki sam problem, zamiast wykorzystać wolny czas w wakacje, minęły one niepostrzeżenie,a aparat w większości się "kurzył"..

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia C:
    Zapraszam do siebie - http://eittapattie.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny piesek.
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia zwierząt są naprawdę trudne więc do treningu nadają się wyśmienicie :)
    I chyba mamy takie same dywany Moja Droga ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. kochany piesek , śliczne pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przesłodka! A zdjęcia genialne :)
    Zapraszam: http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uroczy psiak, uwielbiam pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś czuję że i tak zrobiłaś więcej zdjęć ode mnie, mi idzie w te wakacje bardzo słabo jeśli chodzi o to. :) A zdjęcia są piękne, szkoda że mój pies nie jest taki chętny do pozowania, zwykle gdy widzi mnie zbliżającą się z aparatem, to odwraca głowę w drugą stronę, modelem to on nie zostanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. oj tak jezorek wygrywa ze wszystkimi zdjeciami!! hehe :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?