15 lipca 2014

Zmiany, zmiany...

jestem niewinnym dzieckiem, które ginie na pasach,
bo kierowca wstał, wsiadł w furę, a wczoraj zachlał.

*
Jak pewnie zauważyliście - mój blog przeszedł praktycznie generalny remont i naprawdę niewiele z poprzedniego wyglądu pozostało do teraz i będzie służyć dalej. Poprzedni wygląd był naprawdę bardzo przeciętny (co i tak jest niemożliwie pobłażliwym sformułowaniem), ale służył w zastępstwie tego, który miał się pojawić, gdy znajdę odpowiednią, chętną osobę, która mi posłuży pomocą. No i tak był sobie ten wygląd, ja szukałam odpowiedniej osoby, on był i był... i straszył. Niestety, nie posłużę Wam screen'em jak to wyglądało wcześniej, ale z pewnością będzie mnie po nocach dręczył ten zielonkawy design. :D

Moim cudotwórcą stał się Mateusz z bloga - RUMOUR. Na początku byłam umówiona z kimś innym, ale teraz wiem, że dobrze się stało i los zesłał mi Mateusza. Jak widzicie - przemiana jest z tych "coś z niczego", dlatego naprawdę ten chłopak na zawsze pozostanie moim mistrzem, bo zdecydowanie upiększył, uatrakcyjnił mojego bloga. Jeżeli też planujecie jakieś zmiany u siebie, a szukacie odpowiedniej osoby - Mateusz jest osobą, na którą czekasz! Możecie się z nim skontaktować na jego blogu w komentarzach, ale także drogą mailową:

skubisz.mateusz@wp.pl





25 komentarzy:

  1. świetne zdjęcie ;) Poklikała byś w linki w najnowszym poście ?? ;)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jak blog wyglądał przed metamorfozą, ale teraz jest świetny :) przejrzysty i niepstrokaty jak u niektórych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi bardziej podobał się stary wygląd :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam starego wyglądu, bo jestem tu pierwszy raz, ale teraz jest wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super design :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog . Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dożylnie" kocham tą nutę !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. stary jak dla mnie był ciekawszy i bardziej przykuwał wzrok ale czasem potrzeba zmian :) teraz też jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, przepiękny jest ten wygląd. Taki prosty a zarazem piękny, idealny. Mateusz wie co dobre :)
    Pozdrawiam,
    Zamyślona

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, dobrze piszesz. blog jest prowadzony starannie i wszystko jest estetyczne. gratuluję talentu do pisania :) niezbyt często spotykam takie dobre blogi ♥
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    ♥maymiodek.blogspot.com♥

    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, starannie i estetycznie prowadzony blog. Gratuluje ;)

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ...w takim razie trzymam kciuki :)) Uwierz mi, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna i miła dla oka kompozycja, zachęca do przeglądania ; >

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny design :) Niebieski uspokaja ;D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej, jest fajnie tu teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny ten wygląd;)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za miłe słowa :) tez mi sir bardziej podoba obecny adres bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, nie wiem jak było wcześniej, ale ten wygląd jest przyjemny :) Na pewno będę tu często wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz wygląda na prawdę świetnie. Minimalistycznie, ale pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?