30 lipca 2014

Wyróżniamy się z tłumu?

do zobaczenia kiedyś, lecz nie w tym życiu,
nie pamiętam dnia, kiedy powiedziałeś do mnie: "Synu".
*
Ostatnio myślałam trochę nad tym, jak niektórym znanym mi osobom bardzo zależy na wyróżnianiu się z tłumu. Oczywiście - można to rozważać i pozytywnie, i negatywnie. Mam kilka znajomych osób, które chcą dużo działać społecznie - przez to się wyróżnić. Inni (na przykład ja) chcieliby wyróżnić się swoją pasją z kręgu innych ludzi, którzy interesują się tym samym. Jedni chcą wyróżniać się zdrowym trybem życia, a jeszcze inni - chcą zaistnieć w Internecie.


Wszystko to jest oczywiście dla ludzi. Jednak jak to mówi mój tata - "Wszystko jest dla ludzi, byle miarę i porę odpowiednią znać". W sumie mogę się z tym zgodzić także i w tej kwestii. Nie wiem czy jestem jedyna, ale niektóre kontrowersyjne zachowania innych, by tylko stać się rozpoznawalnym zwyczajnie mnie brzydzą i odpychają.


Każdy chciałby zaistnieć, stać się rozpoznawalny i mieć wokół siebie masę ludzi. Jednak ja akceptuję takie wyróżnianie się z tłumu tylko wtedy, gdy niesie za sobą coś dobrego. Dawkę pozytywizmu, aktywności, lepszy humor lub kształtowanie swoich umiejętności, pogłębianie pasji. "Gwiazdorzenie" na pokaz... jest zdecydowanie nie w moim guście.
A Wy? Lubicie bardziej aktywistów czy gwiazdorów? :)
w takim malutkim bonusie wrzucam zdjęcia dzikich wiśni. podobają się?









22 komentarze:

  1. Lepiej bym tego nie ujęła! Martwi mnie to, że coraz łatwiej jest zaistnieć tym żałosnym gwiazdorom, niż ludziom, którzy robią coś pożytecznego. Dziś nie jest trudno wyróżnić się z tłumu, szczególnie, że w dobie internetu ludzie przestali dostrzegać granicę między czynami moralnymi i totalnie głupimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, przy słonecznej pogodzie makro wychodzą idealnie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają ^.^
    Cóż, to zależy, nie zastanawiałam się nad tym. Po prostu nie zwracam uwagi, niech sobie każdy żyje tak jak chce byleby mi nie wchodził w paradę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne zdanie jak ty, nie ma w tym nic złego, pod warunkiem że nie zatracimy się w tym za mocno. Udawanie kogoś, kim się nie jest, zdecydowanie mnie odpycha, więc takie wyróżnianie się z tłumu jest jak najbardziej na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz ludzie wybijają się z byle powodów, zostawiając "na dnie" tych którzy robią coś serio pożytecznego.. piękne zdjęcia :)

    http://sandrabloog.blogspot.com/2014/07/co-u-sandry-outfit.html
    nowy krótki poost :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz cudowne zdjęcia :))

    wuki-and-czusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez nie przepadam za gwiazdorzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super temat poruszyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, też nie lubie gdy ktoś robi z siebie gwiazdę a tak naprawdę daleko mu do niej;)
     mój blog, coomedyyyy  

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i mądry post z przekazem :D
    ZAPRASZAM NA Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takiego zachowania,które ma na celu ukazanie "jaki to ja nie jestem wspaniały" itp.Niestety coraz mniej jest ludzi,którzy chcą zaistnieć robiąc coś dobrego. Bo w końcu media też pokazują np.zabójców,a nie pokażą osób,które pomagają choćby zwierzętom w jakiś sposób.

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze to ujęłaś. nie lubię takich ludzi, nie przepadam bynajmniej :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię ludzi "gwiazdorów, niestety jest ich coraz więcej i trudno znaleźć normalne osoby.
    Ładne zdjęcia :)

    http://stay-really.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry post :)
    a zdjęcia są świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też poprosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Na wszystko trzeba zapracować. Taka osoba nigdy nie będzie gwiazdorzyć, jeśli osiągnęła coś ciężką pracą :)
    Zdjęcia są genialne. Super kadry !
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyróżnianie się z tłumu jest dobre o ile przychodzi nam to naturalnie i nie staramy się być kimś kim nie jesteśmy. Gwiazdorzenie również mnie wkurza. Wystarczy, że tylko trochę poczują się uwielbiani i już wywyższają się nad innymi.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za takimi ludźmi :) x

    OdpowiedzUsuń
  18. Też znam pełno ludzi, którzy na silę chca zwrócić uwagę na siebie. Wyróznianie jest dobre, jeśli jest naturalne, a nie na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są przepiękne!
    Jakoś nie lubię takich ludzi....
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. trzeba się wyróżniać, ale w dobry sposób ;) a zdjęcia wyszły bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektórzy zrobią wszystko, żeby stać się popularnym.;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Twoim tatą!
    Śliczne zdjęcia ;)


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?