18 lipca 2014

Światełko w tunelu.

wszędzie chamstwo, kłamstwo, fałsz się szerzy,
a prawdy nie widać i dlatego trzeba w nią wierzyć.
*
Ostatnio w moim regionie rozszalały się burze, deszcze, wichury i nie wiadomo co jeszcze. Nie tak wyobrażałam sobie te wakacje pod względem pogody. Już zachodziłam w głowę, co ja będę robić podczas takiej pogody, bo na komputerze nie mogę przecież siedzieć ciągle. Książki pochłaniałam w ogromnej ilości i w bardzo szybkim czasie nie miałam już co czytać. Na wycieczki też nie miałam jak jeździć, bo i mnie, i rodzicom w taką pogodę odechciewało się wszystkiego. Moje plany spotkania się z przyjaciółmi oczywiście spaliły na panewce chociaż tak usilnie starałam się wyprzeć złą pogodę. Na szczęście teraz mamy kilka dni słońca. Odebrałam je jako takie "światełko w tunelu" z prawdziwego zdarzenia, stąd tytuł posta. Na myśl o takiej pogodzie od razu humor mi się poprawił, a co za tym idzie - postanowiłam wyszperać dla Was jakieś pozytywne, energetyczne i kolorowe zdjęcia. Padło na bez, który (nie wiem jak to się stało) jeszcze tutaj nie zawitał. :D
A jak przedstawia się u Was pogoda?
Wszystko idzie zgodnie z planem? :)






12 komentarzy:

  1. U mnie pogoda raz taka słoneczna, raz taka do dup* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak, i nie.
    Z jednej strony wszyscy się cieszą, bo znów zawitały nad morze tropikalne (?) upały. Ale z drugiej wszyscy narzekają, że za gorąco. I tak jednocześnie. Ech C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda wspaniała, jeśli ktoś lubi 30 stopni upału. Ale mimo wszystko staram się nie narzekać, bo wiem, że wkrótce może się wszystko zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj, skąd ja to znam ^^ sama nie mam już co czytać, najwyższy czas odwiedzić Biedronkę i upolować jakieś tanie lektury ;)
    co do pogody to rano upał, około 12-15 burza i znowu upał, ale da się przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia *__*
    U mnie pogoda śliczna :))
    Obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie słonecznie i pięknie jest

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też po kilku dni burz i deszczów w końcu zrobiło się pięknie :) śliczne zdjęcia tak btw, szczegolnie pierwsze :)
    o taaak, baseball polecam bardzo, jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jak na razie smaży :o. Bardzo ładne zdjęcia :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wbrew pozorom, iż znajduje sie w Anglii, w ktorej ze względu na klimat powinno byc mokro i deszczowo to jest taki upał i taki zaduch, ze ciezko wytrzymac 5minut na dworze. Niestety zadne opalanie nie wchodzi w gre ;) wnioskuje, ze pasjonujesz sie fotografia - oczywiście nie trudno to zauważyć. Mysle, ze miałabyś tam raj, a nuda na pewno by Ci nie doskwierała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dzisiaj przed południem upały, a później lał deszcz :)
    Bardzo lubię robić zdjęcia bzu. Twoje są świetne ;))

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zapraszam do udziału ;)
    Przeciez nic Cie to nie kosztuje a nóż padnie na Ciebie :)

    Cudowne fotografie masz zmysł - dobre kadry :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?