21 lipca 2014

Polańczyk.

kilometry sznuru są moimi farbami i płótnem,
jestem artystą - śmierć to dla mnie piękno absolutne.
*
Stosownie niedaleko od mojej miejscowości jest inna, piękniejsza jeszcze miejscowość - Polańczyk. Jest to miasto, które znajduje się po drugiej stronie słynnego zalewu na Solinie. Zawsze, gdy jedziemy nad zaporę musimy też odwiedzić ją z drugiej strony - no po prostu musimy. Dla tych widoków, które ujrzycie poniżej. Na pewno wszyscy dobrze znacie Solinę i ten zalew. Na pierwszym zdjęciu zapora, po której się spaceruje jest tym dłuuugim białym paskiem po prawej stronie. :)



Część "wyspy" jest oczywiście trawiasta, ale jest ten specjalny teren, na którym można trochę poplażować. Znajdziemy tutaj czysty, drobny piasek, który nie skaleczy ani pleców, ani bosych stóp. Naprawdę bardzo przyjemna jest ta strefa dla plażowiczów, bo takiego przyjemnego piasku nie spotkałam jeszcze nigdzie. A miałam przyjemność trochę pojeździć po różnych miejscach. 



Niestety w związku z łażeniem lądem nic ciekawego nie przychodzi, więc postanowiliśmy przerzucić się na jacht. Pan akurat był wolny od innych turystów, dlatego na jachcie byliśmy we czwórkę (ja z rodzicami i on). Zapłaciliśmy tylko 30 zł, za 1,5 godziny pływania i to po całym zalewie - zarówno blisko zapory, jak i w całkiem przeciwnym kierunku, mijając niewielkie wysepki, inne jachty i odwiedzając różniste zatoczki. Ogólnie wszystko jest bardzo piękne, co zresztą widzicie na zdjęciach. Chociaż z początku może się to wydawać monotonne - wcale takie nie jest. Woda wokoło ogromnie umila pływanie jachtem, a przypiekające słoneczko po prostu nadawało wszystkiemu sensu. :D









27 komentarzy:

  1. ah, przepiękne widoki, nie byłam jeszcze nigdy, ale chyba się wybiorę *o* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo słyszałam o tej miejscowości :) Śliczne zdjęcia ^^
    Ja jakoś nie przepadam za podróżami po Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w Polańczyku naprawdę jet tanio :) też tak zapłaciłam za pływanie jachtem jak tam ostatni byłam :). Jak wrócę z wakacji to też się chcę tam wybrać :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty masz tam ładnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... co za przepiękne miejsce! ;) Szkoda, ze nigdy tam nie byłam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pięknie tam, a te gęste lasy jeszcze bardziej zachęcają do odwiedzenia tego miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super widoki. Uwielbiam takie klimaty.. .;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne miejsce, szkoda, że nie mogłam na własne oczy zobaczyć, tylko na zdjęciach :)))

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) Zapraszam na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polańczyk jest przepięknym miejscem. Twoje zdjęcia w pełni oddały jego urodę :)
    Pozdrawiam

    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w ostatnim zdjęciu *.*

    http://finewhatev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudownie <3 nigdy tam nie bylam I watpoe abym mogla byc bo jesten z drugiego regionu polski :/ ale bardzo ladnie tam jest aa no I fajnke ze moglas poplywac jachtem + zdjecia sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna okolica. Chętnie bym tam spędziła parę dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne miejsce <3
    zdjęcia też :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie słyszałam o tej miejscowości, ale pewnie dlatego, że mieszkam w zupełnie innej części Polski :D Widoki rzeczywiście przewspaniałe, w ogóle to uwielbiam towarzystwo wody, długie spacery po jej brzegach lub, tak jak w Twoim przypadku, podróże jachtem. Na szczęście już niedługo jadę nad morze, więc także będę mogła podziwiać równie piękne krajobrazy.
    Pozdrawiam!

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widoki cudowne!*-* Aż się nie chce wierzyć że to Polska. Cudze chwalicie, swego nie znacie.

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny post :)
    mogłabym prosić o kliknięcie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/new-clothes.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym miała takie widoki niedaleko mojego miasta to z pewnością spędzałabym tam większość czasu. Miło ogląda się je na zdjęciach, ale "na żywo" jest pewnie o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesliczne zdjęcia,piękne miejsce : )

    http://soniagrudzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?