2 lipca 2014

Myśl pozytywnie!

paru tu chciało władać dniem, 
dostało noc.
*
Czasami tak okropnie trudno jest się przełamać i zacząć myśleć pozytywnie. Z trudem przychodzi nam cieszenie się z małych rzeczy, ba - o ile w ogóle nam to przychodzi. Z reguły jest tak, że wolimy zakładać najgorsze, przyzwyczajać się do najgorszego i żyć z najgorszym. Według mnie - zupełnie niepotrzebnie. Po pierwsze - takie myślenie jest niezdrowe. Sama trochę czasu tak podchodziłam do życia i moja psychika z tamtego okresu nie miała najlepszej kondycji. Długo pracowałam nad tym, by wyciągnąć ją z tamtego dołka i okazało się to o wiele trudniejsze, niż wpędzenie jej w ten dołek okrutnymi myślami. Nie myślmy więc tylko źle. Po drugie - nastawianie się na wszystko, co złe już na początku jakiegokolwiek naszego działania absolutnie nie wychodzi nam na dobre. Jeśli myślimy, że przegramy - już przegraliśmy. Przegraliśmy, bo daliśmy wkroczyć takiemu nastawieniu wgłąb siebie. Jeśli myślisz, że nie dasz rady - nie dasz rady. Prędzej czy później tym, który wygrywa jest ten, który w swoją wygraną uwierzył. Naprawdę - jeżeli podchodzicie do życia tylko z nastawieniem na "NIE", to pamiętajcie, że prawdopodobnie z tym "NIE" w efekcie końcowym wyjdziecie. Zmieniajmy się na lepsze. Uwierzmy w siebie, to pokonamy wszelkie bariery, nawet te najcięższe do przebycia. Mi się powoli udaje, więc TY sobie masz nie dać rady? No daj spokój, Ciebie też na to stać! :)


* Napis: "Do nut worry". Mam wspaniałą wiadomość - dostałam się do wymarzonego liceum, na wymarzony profil i w dodatku z moim najlepszym przyjacielem do jednej klasy! Czy może być piękniej? A tak się zamartwiałam. Widzicie? Uwierzcie w siebie, to się wszystko uda! :D

27 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje z powodu dostania się do wymarzonego liceum. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje dostania się do tego liceum! ;) na pewno świetnie sobie poradzisz. ;)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam nadzieję że w przyszłym roku też się dostanę do wymarzonego liceum! Gratuluję i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pozytywny wpis! tego mi było trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fakt zakładając z góry ,że nam nie wyjdzie do niczego nie dojedziemy :).Ale uwarzam ,że faktycznie nalezy zachować umiar ,bo osobiście nie cierpię ludzi ,którzy z góry zakładają ,że wszystko im wyjdzie ,to torchę męczące ,czasem samokrytyka się przydaje :)
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą. Nastawienie na "NIE" jest chore i jeżeli do każdej sprawy tak będziemy podchodzić, to nic nam w życiu nie wyjdzie.

    Gratuluję, że Cię przyjęli! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam koszulkę z dwoma umazanymi lukrem obwarzankami i podobnym tekstem, właśnie coś w stylu "Do nut". Mam, chociaż chyba ani razu jej nie założyłam. Ale pochwalić się posiadaniem mogę.
    A jaki profil, jeśli mogę spytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humanistyczny (rozszerzenia: j.polski, historia i WOS) :)

      Usuń
    2. Dobry wybór. Tez taki wybrałam rok temu :)

      Usuń
  8. gratulacje, że dostałaś się do liceum wymarzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję!


    ps. a u mnie? IDEALNY SET NA LATO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do krótkich też napewno się nada ;D
    ale szału nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie twój blog <3
    Jestem u ciebie chyba po raz pierwszy i z pewnością nie ostatni :*
    Zapraszam do mnie :)
    Moze obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna z Cb dziewczyna:) Gratuluję dostania się do wymarzonego liceum:) Piesek cudowny, ja również mam swoją przyjaciółkę, która chodzi na 4 łapkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Czytam, że human? Je jestem kompletnym przeciwieństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, to super. Gratulację !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) To ważna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje, bardzo się cieszę że Ci się udało! :) życzę powodzenia w liceum :* ja teraz czekam na wyniki przyjęć na studia i również mocno wierzę, że będzie tak jak w Twoim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie zmotywowałaś tym postem, bo ostatnio przechodzę kryzys.
    Gratuluję, ja też się dostałam :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje!:):)
    zapraszam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję, mówiłam że będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?