3 lipca 2014

Co u Angeli?

niektóre rzeczy przeżyć trzeba,
ważne, co się w konsekwencji wybiera.
*
dzisiaj nie mam dla Was niczego specjalnego. mam jednak kilka wieści do ogłoszenia i będzie to raczej taki luźny wpis z cyklu "Co u Angeli?" :)


a u mnie - radość! bardzo cieszy mnie wzrastająca liczba obserwatorów, która obecnie wynosi 22 i chociaż dla niektórych jest to tyle co nic - dla mnie to ogromnie dużo znaczy. bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście ze mną już tak licznie! zaczynając przygodę tutaj nie sądziłam, że będzie to ktokolwiek czytał. :) bardzo miło mnie zaskoczyliście! dodatkowo liczba komentarzy przy każdym kolejnym wpisie jest większa, a to tylko mnie raduje i motywuje do dalszej pracy i doskonalenia się w blogowaniu.


drugą rzeczą jest to, że niedługo (a już w piątek 04.07) będą wyniki rekrutacji do szkół średnich w moim mieście. ogromnie się denerwuję i chciałabym się dostać do szkoły i klasy, którą wybrałam na pierwszym miejscu. chciałabym się dostać też z moimi dwoma kumplami - Sebkiem i Hubertem. oni także złożyli podania m.in. do tych klas co ja i fajnie byłoby się spotkać w takim składzie przez kolejne 3 lata, ponieważ znamy i przyjaźnimy się już 10.


no i ostatnia wiadomość - planuję dla Was w najbliższym czasie dwa naprawdę porządne posty, ale u mnie, jak to u mnie - zdjęcia tylko czekają na obróbkę, bo tekst i wszystko już mam. cóż, leń to leń :) spodziewajcie się zatem czegoś naprawdę fajnego i czegoś, co mam nadzieję, przypadnie Wam do gustu. tymczasem żegnam się i zostawiam Was z takimi gniotami, które ostatnio zdarzyło mi się zrobić. może akurat Wam się spodobają. do napisania! :)







20 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia. czekam na post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...czyli takie ogłoszenia parafialne.
    Ja wybrałam liceum, do którego nie szedł nikt z mojej szkoły. I muszę przyznać, że był to naprawdę dobry wybór; może i nie chciałam specjalnie odcinać się od znajomych (z dwoma przyjaciółkami wciąż mam świetny kontakt), ale zupełnie nowe otoczenie podziałało na mnie jak pewnego rodzaju balsam, orzeźwienie, chłodny prysznic. Zaczęłam od nowa, stając się inną osobą, a jednocześnie pozostając sobą.
    Trzymam kciuki za Twoją rekrutację.

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam ten stres "dostałam się ? czy się nie dostalam" przechodziłam to dwa lata temu ;) hehe trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się dostaniesz!

    PS znalazłem Cię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Super zdjęcia !
    http://mylifemyproblem12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^ Ja juz właśnie złożyłam oryginały świadectwa i wyników
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne zdjęcia! Co prawda na każdym praktycznie jest to samo, ale na każde miałaś pomysł i każde zachwyca, więc nawet to, że wszędzie jest to samo, nie nudzi się, a to wielka sztuka! (nie wiem, czy dobrze to dobrałam w słowa, mam nadzieję że to zrozumiesz. ;))
    Do szkoły na pewno się dostaniesz, wierzę w Ciebie i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję,że się dostałaś!Fajne zdjęcia:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Oby tak dalej, obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://natalaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;*
    Klikniesz u mnie w link sheinside? Odwdzięczam się za wszystko ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! :))

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjecia xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/really-dont-care.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia. *.*

    www.raspberryandhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze jest chodzić ze swoimi przyjaciółmi do tej samej klasy :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?