12 lipca 2014

Punkt widzenia

może być tak pięknie,
odstawmy na bok pretensje.
*
Ostatnio, gdy się nudziłam i chodziłam bez celu z aparatem, bo miałam przy tej nudzie chwilowy brak weny twórczej - tata wpadł na pomysł, bym starała się jak najciekawiej uchwycić jedną, konkretną rzecz. Po prostu - bym poćwiczyła kreatywność i tak zwane "robienie czegoś z niczego" :) Stwierdziłam, że to naprawdę fajny pomysł, ponieważ mogę poćwiczyć sobie pomysłowość, kreatywność i uruchomić wyobraźnię. Postawiłam na uchwycenie gałęzi drzew iglastych w najróżniejszy sposób. Jeżeli dobrze się przyjrzycie - faktycznie te zdjęcia są inne. Większość z nich to ujęcia całych gałęzi na tle miasta, nieba... Ale to właśnie jest różnica! Jedne są na tle miasta, inne - nieba. Jedne na tle innego pojedynczego drzewa - drugie na tle odległego lasu. Mam nadzieję, że czasami, gdy będziecie się nudzić, i Wy sięgniecie po takie wyzwanie. Mam też nadzieję, że mimo pozornej monotonności znajdziecie w każdym ujęciu coś dla siebie. Które, Waszym zdaniem, wyszło najlepiej/jest najciekawsze/spodobało Wam się najbardziej? :)









18 komentarzy:

  1. Każde jest inne, a przedstawia to samo. Wyszło Ci bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze - odniosłam wrażenie, jakby zostało zrobione gdzieś w górach, np. w Bieszczadach. To pewnie zasługa rozmytego, leśnego tła.
    Dobra zmiana w designie bloga - estetycznie, czytelnie, na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja nie dostrzegam piękna w "niczym nadzwyczajnym", jeżeli tak można to nazwać. Jakbym miała wybierać to 2 zdjęcie jest bezkonkurencyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze i drugie niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie zdjęcia, w których wyszczególniona jest ta jedna rzecz, na której osoba patrząca na zdjęcie ma zwrócić uwagę. Sądzę że udało Ci się to bardzo dobrze, zdjęcia są świetne :) Pierwsze i ostatnie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. twój tata wpadł na naprawdę świetny pomysł! :)
    myślę, że jak będę się naprawdę nudzić to sama takie wyzwanie podejmę ;). Wszystkie zdjęcia są świetne,ale mi się najbardziej podoba: 1,3,4 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, naprawdę piękne zdjęcia. ^^

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie jest inne, ciekawe i przez to ma największy urok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się sposób w którym piszesz posty. Miło się czyta.
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. popieram! miło się czyta :)
    a zdęcia są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. tata miał rację to pomaga! :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?