24 lipca 2014

Gołębie - część druga.

raczej nie świecę przykładem, chociaż czasami się staram, 
to tak wiele razy w życiu zachowałem się jak palant.
*
Kiedyś zapowiadałam Wam, że wpis ze zdjęciami gołębi jeszcze się pojawi no i właśnie dzisiaj nadszedł dzień, w którym taki post publikuję. Są to wszystkie zdjęcia, które udało mi się przygotować do tego czasu, chociaż znów zapowiadam - pojawi się jeszcze trzecia część. :D
Gołębie to generalnie bardzo ciekawe stworzenia i razem z moim tatą, polegając na własnym doświadczeniu (i hodowli), możemy stwierdzić, że naprawdę warte są one obserwowania. No, ale dzisiaj mam dla Was zdjęcia, więc nie będę robić dodatkowych wywodów na temat gołębi.
A Wy - co sądzicie o tych ptakach? :)










Jeżeli dotrwaliście do tego momentu, to mam dla Was pewną wiadomość. Ostatnio wybiło mi trzydziestu obserwatorów. Jestem Wam ogromnie wdzięczna - zwyczajnie nie spodziewałam się nawet jednej osoby. Jesteście ze mną tak licznie - komentujecie, obserwujecie, oceniacie moje zdjęcia i sprawiacie, że czuję się tutaj potrzebna. Gdyby nie Wy - nie byłoby mnie. Dziękuję!


22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Ja tam "nie mam nic" do gołębi, ale za to moja przyjaciółka się ich boi :) a zwłaszcza jak jesteśmy w mieście i idziemy przez rynek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czytałam Twój wpis - początek w sensie - i dotarłam do linijki, że gołębie są ciekawymi zwierzętami, pomyślałam sobie, że to tak, jakby powiedzieć, że muffinka jest prawie tak dobra jak tiramisu...
    A jednak ...
    gołębie to piękne i warte obserwowania ptaki.
    I robisz piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Okularnicaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Są o wiele ładniejsze od tych, które uprzykrzają chodzenie po rynku (na przykład gdańskim)... myślę, że każdy gatunek zwierząt ma w sobie to coś, co potrafi zafascynować i inspirować hodowców, ale według mnie są ciekawsze zwierzaki od gołębi. W ogóle jakoś nie wyobrażam sobie siebie hodującej ptaki - chyba bardziej pasuję do mnie zwierzęta futerkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będąc ostatnio na spacerze w parku też zrobiłam sporo zdjęć gołębiom. :) Gratuluję obserwatorów, zawsze milej się pisze, gdy jest ta świadomość że ktoś czyta i śledzi nas na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Zresztą same gołębie też nie są brzydkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Co do gołębi to jestem neutralny - niech sobie żyją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję obserwatorów, i życzę więcej i więcej <3 Co do gołębi? Jak byłam mała i jeszcze miełam kontakt z wujkiem, który je hoduje uwielbiałam się im przyglądać :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż mogę powiedzieć, w mojej rodzinie taka mania na punkcie tych ptaków przeszła z mojego dziadka na tatę ^.^
    Czasem też trochę pomagam, codziennie otwieram i zamykam, ale niestety ostatnio kilka zniknęło lub zdechło.
    Nie mam jeszcze żadnych wyjątkowych okazów, ale dziadek ma i dumnie się u niego prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo odobają mi ię zdjęcia, a ptaki pomimo, ze sa szare i możnaby powiedzieć nudne to jednak pięknie je uchwyciłaś, a one mają w sobie to coś niezwykłego. Jak każde zwierze. Mogłabym narysować ptaka z jakiegoś zdjęcia?
    Miałabym prośbę, czy mogłabyś powiedzieć co sądzisz o moim projekcie 365 dni? Informacje sa na moim blogu : kopytkowa.blogspot.com. Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam i życze więcej udanych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obserwuję gołębie właściwie tylko jak siedzę w mieście na przystanku i mi się nudzi. Ale te zdjęcie pokazują, że to naprawdę ciekawe stworzenia. Są świetne w szczególności od trzeciego.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci kolejnych 30, a nawet i więcej! ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :) Przy okazji przypomniało mi się jak biegaliśmy na wf i kolega by się przewrócił przez gołębie xD ale to tak na marginesie xd Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, prowadzisz cudownego bloga! ja znów wróciłam do blogowania może pomożesz? zaobserwujesz i może lajkniesz na facebooku? oczywiście wszystkie obserwacje oddaje! zapraszam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ehh, nie przepadam za tymi ptakami ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie myślę nic o tych ptakach... Ale ciekawie to opisałaś

    OdpowiedzUsuń
  17. mojego kolegi dziadek hoduje gołębie i ma bzika na ich punkcie;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. haha uwielbiam je! Zawsze mnie rozśmieszają

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?