1 czerwca 2014

Czemu mnie nie było?

trudno znaleźć chwilę, wszystko w szybkim tempie, 
życie nie daje nam nic w zamian za tyle poświęceń.
*
już w pierwszych słowach tego wpisu chciałabym się wam nastawić i śmiało - bijcie ile wlezie. miałam napisać tutaj równy tydzień temu, a piszę dopiero dzisiaj. mam jednak kilka słów na swoją obronę, więc zanim zaczniecie mnie wieszać na szubienicy, bądźcie ziomeczkami i wysłuchajcie! :)

informacja numer jeden
nie udało mi się napisać do was w niedzielę, ponieważ od samego rana wyruszyliśmy z rodzicami w trasę. cały dzień poza domem i wieczorem padłam na pysk, opuszczona ze wszystkich sił. nie miałam jak wam zatem napisać notki, która miałaby ręce i nogi, a nie chciałam robić niczego 'na odwal'.

informacja numer dwa
poniedziałek-wtorek nie mogłam napisać, ponieważ byłam na wycieczce klasowej. oczywiście w najbliższym czasie z pewnością zrobię o niej dla was wpis, bo udała się, mimo moich nie-najlepszych przeczuć na początku. jej trasa to Kraków-Oświęcim, więc mam nadzieję, że zainteresuje was ona równie mocno, jak zainteresowałam się nią ja sama.

informacja numer trzy
od środy do dzisiejszego popołudnia nie miałam internetu. to wszystko tak się na siebie nałożyło, że nie miałam żadnego prawa, by do was napisać. strasznie się przez to dręczyłam, że was opuściłam tak praktycznie bez słowa, no ale widzicie - nie zależało to ode mnie.

oto wszystkie moje argumenty. mam nadzieję, że zrozumiecie mnie w małym choćby stopniu i wymierzycie mi ciut mniejszą karę :) zamierzam teraz wrócić do was na stałe, o ile pozwoli mi na to internet. rozszalały się ostatnio u mnie burze, więc pada i wieje, dlatego czasami mi tego internetu brakuje. tak na osłodę wrzucam wam jeszcze takie starsze zdjęcia, ale ruszę z nowościami już niebawem! :)



5 komentarzy:

  1. Rozumiemy. ; )
    U mnie też ostro wieje. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem bardzo ciekawa zdjęć z wycieczki :)
    wszystkie argumenty zostały pozytywnie rozpatrzone i kary nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma czasu, ale mysle ze warto go znajdywać :) wtedy życie bardziej cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem tak jest że zawsze coś staje nam na drodze jeżeli chcemy coś zrobić :) Czekam na zdjęcia z wycieczki!

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?