21 czerwca 2014

Wyniki egzaminów i jabłonie.

skumaj - naprawdę nie ma ludzi gorszych czy lepszych,
są tacy, którzy chcą Ci pomóc albo chcą Ci dopieprzyć.
*
w poprzednim tygodniu skończyłam moją walkę o jak najlepsze świadectwo i jak najlepsze oceny. kamień spadł mi z serca, gdy za mną była już ostatnia zdawka na wyższą ocenę. na szczęście wszystko poszło po mojej myśli i uzyskałam wyższe oceny, na które zdawałam z niektórych przedmiotów. dodatkowo - niektórzy nauczyciele dali mi stopień wyżej bez jakichś moich ingerencji, a tego się nie spodziewałam i średnia na koniec III klasy gimnazjum naprawdę ładnie wygląda. teraz piszę już notatkę po tych wszystkich zdawkach, które były naprawdę okropne. dobre jest chociaż to, że nie miałam żadnego zagrożenia, tylko wszystko zaliczałam na piątki :) świadectwo na koniec III klasy gimnazjum będzie z paskiem, a średnia to najprawdopodobniej 5,05. ostatnio także otrzymaliśmy wyniki z egzaminów gimnazjalnych.

polski - 84%
WOS/historia -52%
matematyka - 57%
przyrodnicze - 50%

angielski podstawowy - 75%
angielski rozszerzony - 50%.
tak przestawiają się moje. jestem zadowolona z polskiego i angielskiego podstawowego, a na resztę jestem potwornie zła. wiadomo - mogło być gorzej, ale mogło być tez zdecydowanie lepiej. moi rodzice bardzo się ucieszyli, ale ja naprawdę nie jestem zadowolona. cały rocznik dobrze napisał te egzaminy, a co za tym idzie - progi do szkół średnich się podniosą. mam nadzieję, że się dostanę tam, gdzie chcę. u mnie dowiem się o tym, gdzie mnie przyjęli 4 lipca. boję się tego dnia okropnie. poniżej mam dla Was trochę starszych zdjęć kwitnącej jabłoni. mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)






5 komentarzy:

  1. Moje wyniki z egzaminów to średnio 91%. Najbardziej ciesze się ze 100% z matematyki:) Grunt to jednak być zadowolonym z siebie! Zdjęcia są cudne. Uwielbiam takie fotki kwiatków. Ostatnio nawet opublikowałam podobne na blogu. Inne kwiatki, ale jednak:) Jakbyś miała czas i skomentowała to byłoby bardzo miło bo chyba tez interesujesz się fotografią. Pozdrawiam i miłych wakacji życzę:) Masz jakies pany już?

    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fany blog,!! :)
    ________________________________________________
    Zapraszam do mnie - http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Klikniesz w banner w bocznym pasku sheinside?.
    Zrewanżuję się ! .
    __________________________________________
    śliczne zdjęciaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję w takim razie tak dobrych wyników. :) Ja nigdy nie miałam paska na świadectwie, więc podziwiam. Co do tych progów do szkół średnich, to chyba u mnie w mieście niezbyt się wywiązali. Mówili od jakich średnich mniej więcej przyjmują do jakiej szkoły, a okazało się, że osoby które miały dwójki poszły do liceum, a ja miałam czwórki, a jednak mimo wszystko wybrałam technikum. Sądzę, że to był bardzo dobry wybór. :) Mam nadzieję, że dostaniesz się tam, gdzie chcesz, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję średniej :)
    Śliczne zdjęcia ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. średnia 5.05? :o o kurde! to gratuluję! :)
    ja pamiętam jak się bałam tego dnia kiedy miałam otrzymać sms o tym czy się dostałam do technikum fotograficznego, nawet pamiętam że najpierw dałam do przeczytania siostrze :D. I ta myśl: czy mnie tam przyjmą? a co jeśli nigdzie się nie dostanę?

    z taką średnią to na pewno się dostaniesz tam gdzie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?