27 czerwca 2014

Koniec gimnazjum - co teraz?

im nauczyłem się chodzić, jak mówi mama: 
już siedząc, bujałem się przy tym, co mi puszczała.
*
cześć Wam wszystkim! wpadam z małym wpisem po zakończeniu roku szkolnego i na początek wakacji, które mi zaczęły się właściwie już dzisiaj - zakończenie mieliśmy wczoraj. nie cieszy mnie to jednak zbytnio, ponieważ pożegnaliśmy się z klasą - wspólne trzy lata gimnazjum dobiegły końca. płakaliśmy wszyscy, nawet chłopcy. gdyby ktoś się zdziwił już tutaj, to dodam tylko tyle - ja ryczałam nawet dzisiaj rano! na szczęście mam pamiątkę po tych kochanych idiotach - dałam im do podpisu książkę, którą niebawem tutaj ujrzycie.


muszę Wam przyznać, że boję się teraz - czy przyjmą mnie tam, gdzie chcę... a jeśli nie, to gdzie. czy sobie poradzę, czy trafię do klasy z moimi przyjaciółmi (bo dwóch moich kumpli idzie do tej samej co ja), czy w ogóle będę tę klasę miała fajną i generalnie boję się rozpoczęcia liceum. chyba jestem jeszcze na to zbyt dziecinna i zwrot "szkoła średnia" brzmi dla mnie zbyt poważnie :D.


przez te wakacje nie zamierzam jednak leniuchować, a z każdego dnia wyciskać jak najwięcej. przede wszystkim - chcę nadrobić czytanie książek. mam teraz kilka nowych pozycji do przeczytania, a głód nowych doskwiera mi okropnie. zaczęłam kolekcjonować kryminały Agathy Christie i nic, tylko ciągle bym czytała!


kolejnym musem jest przyłożenie się do realizacji kilku fotograficznych projektów. kłębi mi się w głowie mnóstwo pomysłów na zdjęcia, ale mój dotychczasowy leń i w efekcie szkoły - brak czasu, niestety mnie odwiodły od tych pomysłów i aparat brałam do ręki tylko od święta. bardzo się to na mnie odbiło, bo poważnie kocham fotografię. czas więc to nadrobić!


to są takie moje główne dwa cele na te wakacje. nie ma co, nie będzie leżakowania bez sensu. dzisiaj wrzuciłam Wam kilka takich niezobowiązujących zdjęć, które chociaż troszeczkę wiążą się z treścią posta lub wakacjami. zdecydowałam także, że od teraz posty będą się tutaj pojawiać co 3 dni - żebyście mieli czas na zapoznanie się z nimi, ocenę, skomentowanie i tak dalej. nie będę Was zamęczać :)


11 komentarzy:

  1. Zdjęcia są ciekawe i pobudzają wyobraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ryczałam jak żegnałam moją klasę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno sobie poradzisz...ja miałam takie same dylematy jak ty dwa lata temu... :)
    zdjęcia są naprawdę świetne! ja też mam kilka pomysłów na zdjęcia, a wakacje to idealny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, bardzo artystyczne zdjęcia :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też źle znosiłam rozstanie z gimnazjum, ale przeszło mi po kilku dniach i teraz, gdy już jestem w liceum, nie tęsknie za tą szkołę, ludźmi. z Tobą będzie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony to kolor nie tylko natury, ale i spokoju oraz duchowej równowagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Malowałam już flagi włoskie - to podobnie skonstruowane paseczki, więc myślę, że z niemieckimi barwami nie miałabym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jakość zdjęć ; )
    +Zapraszam do mnie ; ) http://leniency16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dopiero za rok żegnam się z moją klasą:) x
    larcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem co czujesz! Przeżywałam to samo rok temu:( a zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?