9 maja 2014

Trochę mojej rutyny.

znowu przewracam kartki, oddycham Twoim tlenem,
nie radzę sobie z tym wszystkim, bo nie jestem supermanem.
*
generalnie dzisiaj zapraszam na taki rutynowy post, oderwany trochę od te tematycznej serii. chciałabym wam opowiedzieć o tym, co teraz się u mnie dzieje, a z czym będą się wiązać pewne zmiany. jak wiecie - zaczął się maj i pełną parą ruszyło podciąganie ocen, ratowanie się z opresji i walka o świadectwa. ja także taką walkę podejmuję. marzy mi się świadectwo z paskiem na koniec trzeciej klasy gimnazjum (bo w poprzednich latach były, to tak do kolekcji :D) i w związku z tym kilka przedmiotów muszę podciągnąć. mamy piątek, ale jak pomyślę o nadchodzącym tygodniu to mam wręcz ciarki na plecach. w środę poprawiam fizykę, by mieć czwórkę, w czwartek przygotowujemy z dziewczynami prezentację z chemii, a ja dodatkowo jeszcze piszę odpowiedź pisemną, żeby mieć piątkę. z niemieckiego, także w czwartek, mamy kartkówkę z kilkudziesięciu słówek, a na geografii (w czwartek...) pani pewnie będzie pytać. to nie koniec atrakcji, ponieważ w poniedziałek pani pyta z biologii, a we wtorek jest historia i WOS, z których także chciałabym mieć piątki, ponieważ będą to moje przedmioty rozszerzone, a nie wiadomo jak to wszystko wyjdzie na koniec. oczywiście po drodze także bieżące lekcje, odpytywanie, kartkówki... chociaż jest po egzaminie i każdy chce wypoprawiać, co ma, to nie wszyscy nauczyciele to rozumieją.
w związku z tym wszystkim nie wiem, co teraz będzie z blogiem. będę oczywiście tutaj pisać i odwiedzać was, ale nie wiem w jakiej to będzie systematyczności. trzymajcie za mnie kciuki, to bardzo pomaga! :)


6 komentarzy:

  1. też jesteś w III gim ? :p na jaki profil potem idziesz ? :) trzymam za cb kciuki ! :* na 100% będziesz mieć świadectwo z paskiem , wiem to ! :D no ,niestety, teraz się zaczął ten beznadziejny czas ,kiedy wszystkim nauczycielom się nagle na sprawdziany zebrało ,hehehe :p ja przez najbliższe 3 tyg będę mieć kilka ważnych sprawdzianów ( w tym z całych 3 lat z fizyki i całoroczny sprawdzian z edb...) mam nadzieję ,że będę mieć średnią 4,9 ,ale to jeszcze nic nie wiadomo :)

    powodzenia i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja cię rozumiem :) U mnie teraz też się tak naprawdę zacznie. Oczywiście ja nie walczę o czerwony pasek, ale żeby mieć ze wszystkiego przynajmniej dopa na koniec, ale i tak mam tak samo dużo pracy :) Trzymam za ciebie kciuki i życzę ci miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu, a ja zrobię to samo ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeej, ile pracy przed Tobą, ale poradzisz sobie ;))
    w gimnazjum tylko raz miałam świadectwo z paskiem, w 2 klasie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny post!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?