1 maja 2014

Wśród wariatów tu mnie mają za czubka...

wśród wariatów tu mnie mają za czubka,
więc mnie nie próbuj łapać za słówka.
*
ludzie boją się stawiać na swoim, boją się być kimś, z kogo można brać przykład. nie wiem, czym to jest spowodowane. ja sama przez pewien czas byłam taką osobą. dawałam sobą pomiatać, dawałam z siebie kpić. nikt mnie nie szanował, nikt nie czuł do mnie choćby takiego prymitywnego respektu - jaki czuje człowiek do człowieka, że się po prostu jest, że się trzeba szanować. nie było tego. w pewnym momencie zapaliła mi się czerwona lampka (a może była już tylko blado-czerwona, wygasająca, ze strachem, że nigdy już się nie otrząsnę?), że przecież ta dalej nie może być. jestem człowiekiem i dla mnie to coś znaczy. postanowiłam się zmienić. chociaż brzmi to bardzo kontrowersyjnie, to się uprę i będę trwać przy tych akurat słowach. zmieniłam się, zmieniam nadal. wciąż jest gdzieś we mnie cząstka tej osoby, której nikt nie szanował, często też zastanawiam się po stokroć nad jakimiś swoimi czynami... ale na pewno jestem silniejsza, bardziej pewna siebie. wiadomo, że nie biję towarzystwa na kolana i nie jest tak, bym nie mogła się od adoratorów odpędzić. jestem jednak takim człowiekiem, którego się szanuje, który ma swoich ludzi, który jest szalony sam w sobie, ma chore fantazje o poucinaniu łbów połowie świata, ale jestem człowiekiem, do którego odnosi się z szacunkiem. wygrałam.


* wiem, że zdjęcie byłoby lepsze, gdyby jedna nogawka piżamy się tak nie zawinęła, ale cóż, niech już będzie takie, postawimy na lekką surowość. w butach śpiący człowiek nie wstaje, ale co ja wam będę swoje stopy pokazywać. macie ładniejsze widoki :D. mam szczerą nadzieję, że odczytacie się, co jest napisane na kartce```. ostatni wpis wam się spodobał, więc jedziemy z następnym. trzymajcie się!

``` jeśliście nie doczytali, to: "bądź takim typem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł mówi: ooo, kurwa, wstał!"

12 komentarzy:

  1. Tak się zastanawiam,bo jak pisze tam na tej kartce o tym jak wstaje i wg. i tam jest ten człowieczek wstający to chyba nie śpi z butami ;) No nwm ;D Post fajny :D http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Zazdroszczę ci. Ja sama jestem raczej nieśmiała. Chciałabym to zmienić, ale rzadko się przed kimś otwieram i nic na to nie poradzę... Pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zawsze byłam do pewnego stopnia nieśmiała, ale z wiekiem się chyba z tego wyrasta ;)
    pozdrawiam
    creativamente

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię za twoją odwagę ,oby tak dalej ! :) świetny post i naprawdę fajne zdjęcie :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAH bardzo fajny temat na post :)
    Bez problemu doczytałam się co jest napisane na kartce :*
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ? odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje większej pewności siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała poucinać wszystkim łby. Idziemy razem.

    Obserwujemy?
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybyś nie napisała, że ta nogawka się odwinęła to pomyślałabym, że wzięłaś to zdjęcie z internetu :D naprawdę genialne! :) i ten tekst na kartce- świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne post, milo się go czyta :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. Obserwuje ;)
    http://blogjulka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Dobrze to rozumiem ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?