21 maja 2014

Kiedy obcy ludzie piorą Twoje brudy...

wiem, jak to jest, kiedy obcy ludzie piorą Twoje brudy,
tak nienawidzą swoich wad, że czepiają się cudzych.
*
nienawidzę, szczerze i z całego serca nienawidzę osób, które próbują oceniać innych. ciągle ich z kimś innym porównują, matkują, dają mnóstwo "dobrych" rad, których (nawiasem mówiąc) sami nigdy nie stosują i bynajmniej nie zamierzają zacząć. mnie osobiście to naprawdę irytuje. często komentujemy złośliwie to, że ktoś się dobrze uczy, że komuś powodzi się lepiej niż nam... ale nie to jest najgorsze. najgorsze jest to, że dotyka to często także ludzi dorosłych. niektóre koleżanki mojej mamy bardzo niefajnie wypowiadają się o innych paniach, którym np. przybyło kilka kilogramów. same przy tym jednak nie wyglądają jak Miss Świata, ale one dla siebie mają wytłumaczenie. "bo chorują", "bo urodziły trójkę dzieci", "bo ciągle siedzą w domu"... jednak nie mają wątpliwości co do tego, by obgadywać tamtą kobietę. to jest naprawdę przykre. wiadome - wśród nastolatków jest to bardzo popularne ostatnio, stało się codziennością to, że nastolatkowie sobie po prostu nawzajem dokuczają. jednak opadła mi przysłowiowa szczena, gdy się dowiedziałam o przykładzie wśród koleżanek mojej mamy. ludzie, zajmijcie się sobą. to naprawdę wam pomaga. :)


* dzisiaj posłużyła za modelkę wam moja jamniczka. tak jej się usnęło w tym kocyku, że nie mogłam przejść obojętnie, bo ja bym na pewno lepiej do tego zdjęcia nie zapozowała :D.

2 komentarze:

  1. Gdybym siebie słyszała, o tych starszych paniach święta racja :/

    Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu, niestety niechcący zamiast kliknąć opublikuj nadusiłam usuń :) Ale fakt faktem przeczytałam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?