5 maja 2014

Nie pozwól, żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim...

rób to, co robisz, brat - świat jest dziki,
nie pozwól, żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim.
*
mam na imię Angela, a nie Angelika. od pięciu lat słucham głównie rapu, zakochuję się w tej muzyce z każdym kawałkiem na nowo. mam krótkie włosy, chociaż jestem dziewczyną. uwielbiam sport, nie wyobrażam sobie bez niego życia, jest częścią mnie. pierwszy raz sukienkę ubiorę dopiero na komers, czyli bal kończący trzecią klasę gimnazjum (i to z wielkim trudem ją założę, no ale...), uwielbiam fotografię, chciałabym kiedyś połączyć to z dziennikarstwem. mam ogromne poczucie humoru, ogromny dystans do siebie, ale uwielbiam chwile refleksji i nostalgii. nienawidzę deszczu, kocham podróżować, mam uczulenie na jajka i mleko. CZY JEST KTOŚ DRUGI TAKI? spotykałam na swojej drodze wiele osób, którym nie pasowało coś we mnie. wytykali mnie palcami, bo jestem taka, taka i taka. spotkałam też takich, którzy lubią się ze mną śmiać, lubią ze mną przebywać. jestem... sobą. należę do tych "niektórych" i to mi jak najbardziej odpowiada. włosy ścięłam w 2011, w dzień rozpoczęcia roku szkolnego. wtedy zaczynałam pierwszą klasę gimnazjum. pamiętam komentarze różnych osób: że wyglądam jak chłopak, że rodziców to mam ciekawych, że mi na coś takiego pozwolili... nie wiem, skąd to się brało. to przecież tylko włosy. teraz jak widać - krótkie włosy mam nadal. chyba nigdy ich nie zapuszczę :). obecnie i tak mi trochę odrosły, ale po fryzjerze są serio krótkie. lubię taką siebie, to do mnie pasuje. długi warkocz, sukieneczka i szpileczki nie są dla mnie. jeśli dla was też - nie ukrywajcie tego, naprawdę. naprawdę nie warto. nie warto zaliczać się do wszystkich, którzy nie mają tak naprawdę twarzy. oni wszyscy są tacy sami. nie warto...


14 komentarzy:

  1. nie ma co się przejmować opinią innych. zawzyczaj ludzie robią to wszystko z zazdrości. Najważniejsze że lubisz siebie taką jaka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie za bardzo lubię sukienki, także żółwik ^^ nie wiem skąd ludzie biorą takie teksty, ale nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam uczulenie na cytrusy, a tak bardzo kocham pomarańcze i mandarynki! :(
    masz racje, być sobą to najważniejsze. :)
    obserwuję, też dopiero zaczynam z blogiem i zapraszam : x1307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że pozytywna z ciebie osoba :D
    blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. najwazniejsze ze ty lubisz siebie wlasnie taka! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis :) Twoje włosy są fajne :p Też chciałabym takie mieć, bo moje włosy są dość długie i mam z nimi zbyt dużo zachodu :p Najważniejsze jest to żeby być wiernym samej sobie, a nie kopiować styl i zachowanie innych! Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że to nie post w stylu. ''Nienawidzę siebie :C Idę się pociąć łyżką.'' Dużo optymizmu ;) To lubię. Obserwuję :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę tej Twojej obserwacji, niestety ;)

      Usuń
  8. Ja np. źle bym się czuła w krótkich włosach, ale Ty akurat wyglądasz bardzo fajnie. ;)
    Najważniejsze żeby czuć się dobrze ze sobą samym. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie pozytywne osoby jak ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, ja nie wytrzymałabym bez mleka i jaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. twoja notka bardzo mnie zmotywowała! podziwiam Cię, że masz dystans do siebie, czego mi niestety brak. wkurzają mnie ludzie, którzy oceniają rodziców, na podstawie ich dzieci. nie chodzi mi tutaj o Ciebie, ale jeśli o tym tutaj wspomnialaś chciałam się do tego w jakiś sposób odnieść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja ci powiem ,że ci do twarzy w tych włosach i ślicznie wyglądają ! :) jak zwykle fajnie zdjęcie , masz ciekawe pomysły :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?