3 maja 2014

...się nie poddawaj!

nigdy nie mów "nigdy", się nie poddawaj, 
rób swoje i zbieraj brawa.
*
przez cały dzisiejszy dzień pada u mnie deszcz. zero słońca, w telewizji nic ciekawego (no, poza meczem, ale to tylko półtorej godziny z całego dnia do przeżycia), wokół bardzo nieciekawa atmosfera. zwykle w taki dzień dopadają nas różne wątpliwości - czy podołamy problemom, czy poradzimy sobie z obowiązkami, czy na naszej głowie nie jest zbyt dużo. ja mam tak samo. muszę się czasami zmagać ze swoimi problemami. mniejszymi, większymi... ale mam je, jak każdy. ogrom mojego czasu zajmowało mi przejmowanie się egzaminami gimnazjalnymi, ponieważ nauczyciele ogromnie naciskali w okresie przed nimi, byśmy pochłonęli jak najwięcej. miałam wtedy okazję się poddać. nie uczyć się, zawalić sprawdzian za sprawdzianem, a nawet (chociaż to ogromnie głupie) źle te egzaminy napisać. w życiu spotka mnie z pewnością mnóstwo większych, ważniejszych przeciwności, ale na obecną chwilę egzaminy zajmowały wszystkie moje myśli. puknęłam się jednak w głowę. nie nauczę się, zawalę sprawdziany, źle napiszę egzaminy - nigdzie się nie dostanę, nie będę miała pracy, pieniędzy i w efekcie wszystkiego zdechnę z głodu. nie mogłam się poddać i tego nie zrobiłam, chociaż czułam, że z dnia na dzień czacha dymi mi coraz bardziej. jak się okazało - strach ma wielkie oczy. egzaminy poszły mi super, a przynajmniej tak czuję.
pamiętajcie kochani - nie podawajcie się nigdy, walczcie. nawet w codziennych czynnościach, gdy widzimy ogromną stertę garów do umycia, mamy cały dom do posprzątania lub nie możemy znaleźć drugiej skarpetki od pary... nie poddawajmy się. przegrywa nie ten, kto upada, ale ten, kto nie walczy :)


* przekroczyliśmy barierę 10 obserwatorów. niby mało, ale ja dopiero zaczynam i jestem bardzo szczęśliwa, że podoba wam się tutaj. widzicie napis```, prawda?do napisania następnym razem, kochani! :)

``` skoro nie widzisz, proszę: "nie poddawaj się. przeważnie to ten ostatni klucz z pęku otwiera drzwi."

14 komentarzy:

  1. wow, widzę że bardzo się interesujesz piłką nożną ;)

    ja też poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde zainteresowałaś mnie :)
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi niestety egzaminy nie poszły zaciekawie :<Śliczne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak Ty przejmowałaś się egzaminami, tak ja przejmuję się maturą. Człowiek w każdym wieku ma swoje powody do zmartwień oraz chwile kiedy po prostu odechciewa mu się wszystkiego. Ale warto z tym walczyć, bo czekają nas równie wspaniałe chwile dla których warto stawiać czoła największym problemom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, wiem jak każdy najmniejszy obserwator cieszy, więc ;)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację. Zamiast się niepotrzebnie zamartwiać powinniśmy walczyć i wziąć się wreszcie do roboty :) Podobają mi się bardzo twoje wpisy :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA więcej na moim blogu http://one-key.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś fanką Borussi Dortmund ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też jest beznadziejna pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dziś akurat ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też dzisiaj nieciekawa pogoda :|
    piszesz ciekawe i w fajnym stylu notki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie podobna pogoda :(

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?