17 maja 2014

Jakiś frajer się nudzi i wymyśla absurdy...

jakiś frajer się nudzi i wymyśla absurdy,
w sumie ten świat jest piękny, tylko ludzie to kurwy.
*
wiele młodych osób zderzy się w swoim życiu z nie-akceptacją, z posiadaniem niskiej samooceny, z nielubieniem siebie i z wszystkim, co jest tego synonimem. w dzisiejszych czasach dzieje się to na ogromną skalę i dodatkowo na porządku dziennym, nic więc dziwnego, że takie osoby często nie dostają znikąd pomocy. ludzie oceniają innych po okładce i wystarczy, że ta twoja "okładka" im się nie spodoba, a będą próbowali cię zniszczyć. będą ci dokuczać, obracać przeciw tobie cały świat, sprawią, że twoi przyjaciele także się od ciebie odwrócą. z czasem wmówią ci, że jesteś nikim, że jesteś śmieciem i co najgorsze - z biegiem czasu ty sam w to uwierzysz. skąd wiem? mam to za sobą. w moim życiu znalazły się osoby, które potrafiły w szkole podstawowej przewrócić mi wszystko do góry nogami, potrafiły codziennie mieszać z błotem i zrażać do mnie ludzi. uwierzyłam im, że nie zasługuję na nikogo, że zasługuję na takie traktowanie w stu procentach. wiedzcie jednak, że to nie jest właściwa droga. nikt nie ma prawa wami pomiatać, nikt nie ma prawa was oceniać i nikt nie ma prawa wam wmawiać, jacy jesteście. nie poddawajcie się, walczcie. ja to zrobiłam i się opłaciło! :)


* jeżeli nie widzicie rysunku (bo napis to chyba tak :D.) to to jest narysowana kupka właśnie, ma oczka i uśmiech. moja koncepcja, nie pytajcie...

2 komentarze:

  1. Świetna notka, dobry przekaz! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam problemu z zaakceptowaniem swoich was, czy tego jak wyglądam to wszystko siedzi tylko w głowie :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?