7 maja 2014

Czujesz się dziś piękna?

i kiedy tak leżę na łóżku i nie ma Ciebie - ten sufit boleśnie wydaje mi się obcy 
i możesz mi wierzyć - tęsknię po ludzku, tylko do Ciebie i nie ma lepszej, piękniejszej, choć wiem, że w siebie wątpisz.
*
wszędzie wokół podbijany jest tylko temat piękna, dbania o siebie, atrakcyjnego wyglądu, korzyści z tym związanych... nic więc dziwnego, że każda kobieta chciałaby być piękna. chciałaby sama tak o sobie myśleć. to jest główna istota problemu. kiedy ktoś ci mówi, że jesteś najpiękniejsza, to wcale tego nie doceniasz, nie wierzysz tej osobie, nie podzielasz jej zdania. sama nie czujesz się piękna, więc dlaczego ktoś miałby to w tobie widzieć? to jest okropny błąd. w reklamach nie ujrzymy starszej, doświadczonej przez los i lata kobiety, ale piękne, wyszczuplone i upiększone kobitki, które zapewniają, że każda z nas jest piękna. szczerze powiedziawszy - z ich wyglądem wcale nie bałabym się tak o sobie mówić. nie tędy droga, kochane. ja sama mam kompleksy (przede wszystkim nienawidzę swojego uśmiechu i zębów, a przy tym, jak często się śmieję... rozumiecie, to karygodne), ale staram się nie zwracać na nie tak ogromnej uwagi. zawsze mogłam urodzić się bez ręki, bez nogi, z jakimiś wadami, co byłoby ogromnie przykre. wtedy byłoby mi jeszcze trudniej. doceniam to, jaka jestem. doceniam to, jak wyglądam, doceniam to, co mam. pełno jest obrazków idealnych dziewczyn, które mogą tylko leżeć i pachnieć. jasne, też chciałabym walić na kolana każdego swoją urodą. jednak jeśli nie szłaby ona w parze z pracą mózgiem, to naprawdę warto z niej zrezygnować ;).


* napis: mam nadzieję, że czujesz się dzisiaj piękna, a na dłoni to już chyba widzicie :) dziękuję za każdy komentarz, obserwujących przybywa... jesteście naprawdę wspaniali. dziękuję za to, bo to ogromna motywacja! :D

8 komentarzy:

  1. chciałabym potrafić tak myśleć...niestety tak się nie da :|

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chciałabyś więc czegoś przetestować u mnie z Oriflame? ;)
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdej kobiecie jest coś najpiękniejszego, ale pamiętaj że najpiękniejsze jest wnętrze w każdej z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo! Też nienawidzę uśmiechu i swoich zębów ;c
    Wróciłam :) - "nowy blog"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle masz rację :) Najważniejsze jest to, że jesteśmy sobą, że jesteśmy zdrowi, a nie to czy jesteśmy piękni. Uroda przemija! Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałam do obserwowanych i czekam na kolejne wpisy :>
    liczę na rewanż :>
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poruszyłaś ciekawy temat :)

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?