9 kwietnia 2014

Nie szukajmy zmartwień!

teraz mogłem coś osiągnąć i poczuć to, co dawniej, 
bo wszystko było spoko, ale ja szukałem zmartwień.
*
Dortmund wczoraj przegrał ćwierćfinały w Lidze Mistrzów z Realem Madryt, można spokojnie powiedzieć, że role sprzed roku się odwróciły. mimo wszystko - jestem z nich ogromnie dumna. z eksperymentalnym składem, tyloma kontuzjami, przeciwnościami i bez kluczowych zawodników wczoraj nieźle postraszyliśmy piłkarzy Madrytu i wygraliśmy 2:0. jednak do awansu zabrakło. szkoda, ale tak jak mówię - jestem z nich dumna. chyba najdumniejsza pod słońcem... bo żyć godnie, to nie znaczy nie upadać... :) więc nie szukam już zmartwień. najwyższa pora brać się w garść! (czy ja to już pisałam?)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?